Synlig mage

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvor langt ut i svangerskapet kom du før magen ble synlig? :)
 
Her ble aldri magen noe sånn kjempesvær..men var vel 5-6 mnd på vei da det ikke var noen tvil for andres øyne.. :p
 
Magen vokste veldig fort hos meg, hadde fått endel mage allerede da jeg var 12 uker :)
Men godt synlig for andre var vel ca 4 uker senere ;-)
 
Fikk mage ganske fort med nr1 (15-16 uker), med nr 2 greide jeg å skjule det helt fint til iallefall 5-6mnd. Nå er jeg i uke 14 med nr3 og magen synes godt, men den var gost polstra fra før, men nå greier jeg ikke å trekke den inn le ger.
 
Nr 1 var magen synlig frå ca veke 14-15, og veldig tydelig frå veke 18 (ingen tvil, liksom).. No er eg 13 veker, og magen er plutselig blitt veldig synlig, men ikkje tydelig. Kunne nok like gjerne vore litt på den tjukke sida.. ;)
 
Rundt 6 mnd var det vel tydelig at jeg var gravid. Det jeg får høre fra de rundt meg at de ikke kunne se det før det
 
Kunne gjemme den under genseren med Nr 1 til ca 5 mnd. Da kom den fort. Med Nr 2 kom den tiligt.husker eg følte eg såg høygravid ut når eg skulle på oul:p var sikkert ikkje så gale men føltes sån. Nå med Nr 3 vokser magen veldig. Men er mye fett siden eg må spise hele tiden. Mamma kommenterte magen her en dag. Å det er nokk mest fett. Men kjenner livmora ca på høyde med toppen av hofte beina. Er 13+4 nå. Og er lenge siden eg måtte ha større kler :p
 
Med nr 1 - fikk mage da jeg var 25 uker på vei.

Nå, 16 uker på vei, har mest mage mot kvelden. Ellers er den ikke sååå synlig. Ser bare litt småfeit ut :p
 
Synlig fra uke 15 ca., men ikke tydelig gravid før uke 20-21 kanskje :) følte selv at jeg så tydelig gravid ut I uke 12, men etter å ha sett bilder ser jeg at dette ikke stemmer...:D
 
Me nr 1 kom magen veldigt sent. Nr 2 kunde eg se magen veldigt fort.
 
Er nå i uke 24 og selv om det visest er det ingen problem å skjule det under klær .
 
Var så og si helt flat i uke 18, men i uke 25 da var magen der for fullt ^^
 
Var så vidt lillespira var i magen før jeg ble svæær☺ er nå ca 4-5mnd på vei og ser ut som jeg er fødeklar. Var relativt "normal" før jeg ble gravid
 
Magen min sa poff i uke 23 ca, da kom den :) men med en dongribukse og overdel så synes den ikke, med mindre jeg velger noe som sitter helt inntil. Er glad for liten mage, men hadde vært litt kjekt med en mage som synes også :p
 
I forrige uke kom den her! Iløpet av uke 13. Vi så tydelig forskjell på bilde av magen fra uke 13 til uke 14 :)
 
Back
Topp