Synger du for barnet ditt?

Jada, jeg synger med det nebbet jeg har :) Det går mye i hoppe sa gåsa og bro bro brille :)
 
No livnar det i lundar
Bæ bæ lille lam
Mikkel rev.
Ro ro til fiskeskjær.
Ri ri på islandshest.
Rudolf er rød på nesen:p

Etc etc;)
 
Han elsker bæ bæ lille lam om dagen :p Også synger vi lille Petter edderkopp og nå skinner sola i vinduskarmen. Og flere også! Vi må alltid synge flere sanger før leggetid :)
 
Her synger vi hele tiden

Hun er veldig glad i
bæ bæ lille lam
lille kattepus
å jeg vet en seter
bukkene bruse
blomster små

kunne fortsatt i det evige :D
 
Frøkna er 15 mnd.
Her synger vi "god natta alle sammen" mens vi drar ned rullgardinen.
"So ro lillemann" (som vi har gjort om noe av teksten på)
Og mange av sangene fra babysvømminga, "mandag-tirsdag klapp klapp klapp"
Vi har også kjøpt barnas viser. Den elsker hun. Så vi synger ofte sanger som er fra den. I tillegg har hun Thorbjørn Egners samlede lydbøker, så vi hører mye på bl a hakkebakkeskogen og synger sanger derfra.
 
Her synges det mye :)
Bånsull av Alf Prøysen
Jeg vil bygge meg en gård
I den fine hvite sand
Bjørnen sover
Tøffe tøffe toget
Hompetitten
So,ro lillemann
Trollmors vuggevise
Å maaaaange mange flere :)
 
Ja :D Elsker å synge og han synes det er skikkelig stas å bli sunget for :) "Puss, puss, så får du en suss" når vi pusser tenna, "Lille Petter edderkopp", "Er du veldig glad og vet det", "Hode, skulder, kne og tå" for å nevne noen :)
 
Ja vi synger mye hele dagen vi:p men til natten synger jeg trollmor og segla forutan vind:)
 
Jepp, ro ro ro din båt er favoritten. Eller synger jeg natta-sanger:)
 
Har sunget for de siden de ble født og her synges det enda :) hele dagen, med de stemmene vi har! Hehe. Synger alt mulig på dagen, men når det er leggetid synger vi so ro, kjære gud fader, og jeg har ei tulle :)
 
Masse sang her hos oss også! På badet, i bilen, når vi leker, før sengetid... Og repertoaret teller mange titalls sanger! De med bevegelser er stas. :D
 
Jepp
- nattasangen til månetoppen(vet det ikke er jul men den er så fin)
- blinke, blinke stjerne klar
- når han er overtrøtt så går det i mamma sin lille venn, i forskjellige tonefall, i ti-20 minutter(altså bare den setninga)elsker å høre sang og sovner fort/ finner roen
 
Ja, synger en del for/med ham - men bare om det ikke er andre i nærheten ;/ ;p
 
Ja her synges det mye :)

Alt mulig egentlig.

Den uheldige mannen
Helene harefrøken
Oppå lauvåsen
Blåbærturen
Karsten og Petra sin nattasang
Og masse mer
 
Å ja vi älskar å synga.
Bää Bää lilla lam.
Ro ro båten.
Favoriten e abc song på engelsk den älskar gutten på 2 år.
Massa andra sanger.
 
Ja masse! Han elsker å synge, og babyene får bare like der dem også! Hehe. Bukkene bruse, trollmor, bæ bæ lille lam, kaptein sabeltann... Er det det går i her. Han synger selv mye på tynn tynn tråd av dum dum boys:)
 
Ja flere ganger om dagen. Det variere veldig, han kommer med forslag
 
Back
Topp