Symptomtråd

5+2 i dag. Enda meget lite symptomer . Bare små kvalm på morgenen . Men ekstremt trøtt . Spent på om kvalmen kommer for fullt ved uke 6 som det Gjotfd med mine 3 andre .
 
Uke 5, kvalm, hovne og vonde pupper og ikke minst sulten hele tiden [emoji85] men er mer cravings på mat, øynene er sulten men jeg klarer ikke å spise så mye [emoji23]
 
Fortsatt oppblåst. Delvis forstoppet. Gjør heldigvis ikke så vondt, men luften i magen er ganske ubehagelig til tider. Også strekker det masse i livmoren, og det er jo nesten ikke plass til blæra mi der nede :p
 
5+4 idag og nå begynner kvalmen å bli plagsom. Jeg kaster ikke opp, men går rundt og er konstant litt sjøsyk.

På en måte er det litt fint, for da går det kanskje veien denne gangen [emoji4]
 
Var til legen i dag og fine prøver, vert litt bekymra siste veka når eg var så kvalm og fekk ikkje i meg så mykje første halvdel av dagen..Jaja blir dausulten til middag! Men kvalmen går ikkje heilt vekk og ein blir så låst av det.
 
Jeg er 8+4 [emoji173]️
Hodepine, ømheter i lysken, ligamentsmerter (tidlig?), sulteeeen, trøtt, litt ømme og tunge bryst og blir fort andpusten haha [emoji28] føler meg i skikkelig dårlig form når jeg er på tur med hunden!
 
Kvalme, ekstremt trøtt og sliten, ømme bryst og heise oppblåst :eek:

Ang tips mot halsbrann, lovehearts skal vist hjelpe :)
 
Ca 8+1. Småkvalm, supertrøtt, ømme pupper og litt vondt i korsryggen. Har gruet meg til den ekstreme kvalmen i 4,5 år siden forrige fullgåtte svangerskap, så egentlig er dette helt fantastisk! Og nå kjenner jeg virkelig på gleden av å være gravid og kose meg med følelsen :D
Håper bare alt er ok...
 
6+2 og først i dag merker jeg at jeg må på do (litt) oftere. Og i dag plutselig vokste seriøst brystene 2 str eller noe sånn, kjennes ut som mild melkespreng!
Ellers har jeg fint lite symptomer....
 
Ligamentsmerter, ømme og tunge bryster, kort lunte, trøtt og sliten, litt kvalm men kun sent på kvelden, disse har jeg hatt siden ca 4+2, er 6+0 idag
 
7+4 i dag :dance008 Ekstremt sulten, konstant småkvalm, ligamentsmerter og svimmelhet når jeg reiser meg for raskt, ømme bryst, øm korsrygg, samt raskt andpusten! Helt i orden så lenge spiren har det bra :Heartred
 
Er det vanlig at kvalmen går i perioder? Er 8+1 idag og har vært kvalm siden 6+4, men hele forrige uke var jeg så dårlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg før det plutselig mildnet litt på torsdagen. Fredagen var jeg i veldig god form før litt verre igår. Idag er det nesten ingen kvalme igjen.

Er dette normalt?
 
Er det vanlig at kvalmen går i perioder? Er 8+1 idag og har vært kvalm siden 6+4, men hele forrige uke var jeg så dårlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg før det plutselig mildnet litt på torsdagen. Fredagen var jeg i veldig god form før litt verre igår. Idag er det nesten ingen kvalme igjen.

Er dette normalt?

Det er helt normalt
 
Endelig har kvalmen roa seg litt hær. Fortsatt veldig trøtt å sliten å svimmler fort. Men utrolig godt å slippe å være kvalm HELE tida.
 
8 uker og blir altså så forferdelig kvalm når jeg spiser [emoji31] skjønner ikke hva jeg skal leve på.
 
8 uker og blir altså så forferdelig kvalm når jeg spiser [emoji31] skjønner ikke hva jeg skal leve på.

Sånn var det hær å. Myyye frukt å saftiis. El ikke mye men var det som var det beste for min del
 
Er 8+2 no å kvalmen har komt for fullt så har plutselit blitt både lat og kvalm, hadde et stort håp om at det ikke blei slik dinne gangen. Men får håpe d gir se fort
 
Sånn var det hær å. Myyye frukt å saftiis. El ikke mye men var det som var det beste for min del

Det går i eplejuice her, men jeg blir så forferdelig sliten og utmattet av å spise ingenting.. håper det blir bedre snart
 
8+0
-Småkvalm hele dagen(selv om dagen i dag har vært bedre enn på en stund)
-Ømme pupper
-Oppblåst mage
-Trøtt
 
Back
Topp