Symptomtråd

treningstrusa

Glad i forumet
Marsboerne2017
Hva med en symptomtråd for morroskyld? :D

11dpo / 3+4:
- Ømme pupper
- Trøtt
- Trykk/følelse av å ha en liten ball nederst i magen
- Antydning til kvalme om morgenen
- God luktesans
- Dårlig matlyst

Testet positivt 7dpo
 
3+6
- H a l s b r a n n
- T r ø t t
- Luktesansen kommer seg stadig...
- Hodepine

Iiiiih, det er en bebis i magen min :Heartred
 
4+0
- Utmattelse
- Småkvalm et par timer formiddag
- Nå kjenner jeg det låser seg på høyre side av hofte. Håper ikke det er noe som vedvarer :p
 
4+1 og kjenner vel helst bare de sinnsykt vonde puppene og brystvortene! Pluss oppblåst..Jeg håper virkelig på kalme og utmattelse og alle mulige symptomer denne gangen for å bekrefte at det faktisk er noe der . Sist hadde jeg også bare vonde pupper og var oppblåst, men så forsvant det etterhvert og i uke 11 fikk jeg beskjed om at det ikke var liv lengre. Håper virkelig ikke det gjentar seg!!
 
Fra 7dpo: ømme/sviende bryst
Fra 9 dpo: ubehag i lysk/livmor, hodepine, trøtthet og noe ryggverk. Stor sultfølelse, men liten matlyst.

Men dette ubehaget i lysken/livmoren - er det normalt? Aldri vært gravid før.. begynner å tenke om egget har festa seg på feil plass osv :nailbiting: ubehaget er på høyre side
 
Fra 7dpo: ømme/sviende bryst
Fra 9 dpo: ubehag i lysk/livmor, hodepine, trøtthet og noe ryggverk. Stor sultfølelse, men liten matlyst.

Men dette ubehaget i lysken/livmoren - er det normalt? Aldri vært gravid før.. begynner å tenke om egget har festa seg på feil plass osv :nailbiting: ubehaget er på høyre side
Helt normalt :) Det er bare livmoren som vokser :D
 
3+6 og har mensmurringer og vondt i korsryggen. Ikke ømme bryster. Fikk 1-2 på clearblue digital idag, men negativ på CBFM. Vet ikke hvilke jeg skal stole på
 
Helt normalt :) Det er bare livmoren som vokser :D
Ååh fju... gleder meg til å komme noen uker inn i svangerskapet altså, slik at jeg kan begynne å glede meg litt istedenfor å bekymre meg :p
 
Hei:) Jeg har ikke "flyttet inn" enda, men håper veldig. Hvis jeg er gravid, så er jeg 3+1 i dag, trur jeg. Usikker på når eggløsning var, men trur jeg er 9 dpo i dag. Tok test i går som var negativ. Jeg er VELDIG trøtt, litt kvalm, noe verk i brystene, tisser oftere og kjenner ut som livmora strekker seg. Forventet mens til søndag, så de neste dagene blir spennende. Har ei jente på 2 år i fra før og da var jeg kvalm med oppkast i fra uke 5-17 og kastet opp under stress hele svangerskapet.
 
Ååh fju... gleder meg til å komme noen uker inn i svangerskapet altså, slik at jeg kan begynne å glede meg litt istedenfor å bekymre meg :p

Ja, det blir litt bedre når de blir så store at vi kan kjenne spark og bevegelser ♡ Godt med merkbare livstegn fra de bittesmå :D Det er en veldig spennende og fin tid vi har i vente, heldige oss ♡
 
Ja, det blir litt bedre når de blir så store at vi kan kjenne spark og bevegelser ♡ Godt med merkbare livstegn fra de bittesmå :D Det er en veldig spennende og fin tid vi har i vente, heldige oss ♡
Ja, måtte de bli værende i magen frem til termin ♡ Min første graviditet :D
 
3+5 i dag! Har store problemer med å sovne om kvelden pga mye strekking og vondter i livmor området! Jammen bra jeg har ferie..
Det er også ubehagelig å ligge på magen allerede.
Fortsatt ømme bryst.
Venter i spenning på den intense kvalmen...
 
3+5 i dag! Har store problemer med å sovne om kvelden pga mye strekking og vondter i livmor området! Jammen bra jeg har ferie..
Det er også ubehagelig å ligge på magen allerede.
Fortsatt ømme bryst.
Venter i spenning på den intense kvalmen...
Har også en del ligamentsmerter i lysk/livmor, det er så rart å kjenne på! :p
 
Back
Topp