Symptomer

Superømme brystvorter, murring og riving og stikking i mage og lysk. Litt mer trøtt om dagene, men ellers er det ikke så mye å peke på foreløpig! Veeeldig spent på når magen kommer, siden dette er nr 2. Sist fikk jeg antydning til mage i uke 15.
 
Jeg begynner å bli lei av å være kvalm som jeg nå har nok vært over 1 uke og stikkinger i nedre mage del :( Håper kvalmen gir seg for det begynner å bli plagsomt, men håper det er noe rundt hjørnet enn TR :rolleyes:
 
Har greid å bli syk jeg.. Uten at noen i nærmiljøet rundt meg er lignende syk!! Jeg blir bekymret for at hostingen, nysingen og "snørringen" skal være skadelig for det bittelille som forhåpentligvis forsøker å klamre seg fast igjennom alle bevegelsene :Heartred
 
Jeg er så utrolig oppblåst!! Ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei :yuck:
Måtte faktisk kjøpe ny kjole til bryllup vi skal i for å kunne skjule magen litt bedre :hilarious:
 
Jeg hadde ingen symptomer i begynnelsen første gang jeg var gravid. Ble kvalm ca uke 8, og var det noen uker, men ellers ingen ting. Så det trenger ikke være noe negativt[emoji4]Bare nyt det du!
Ja, får håpe det!
Ser jo at noen er virkelig syke, mens andre ikke merker noe som helst :)
Har mistet 3 gang tidligere, så kjenner jo ekstra på alt og ingenting nå..
 
Jeg er så utrolig oppblåst!! Ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei :yuck:
Måtte faktisk kjøpe ny kjole til bryllup vi skal i for å kunne skjule magen litt bedre :hilarious:

Samme her, det er veldig godt synlig og. [emoji28]
 
Kvalmen tar seg opp! Manglende matlyst og blir kvalm av å spise.. stuptrøtt og føler jeg vasser i lim når jeg går. Ser ut som det skal bli ganske likt forrige svangerskap :/
 
Jeg ammer datteren min på 16 mnd fortsatt, og den siste tiden har det vært veldig vondt akkurat idet hun kobler seg på. Nesten sånn som det var å amme de første ukene etter fødsel.

Jeg ammer også fortsatt mini på 17 mnd - går bra, men har begynt å tenke avvenning.... Lurer på om vi var i samme forum sist gang? Februar 17? [emoji4]
 
Er tannverk et symptom? Har vondt i flere tenner, både oppe å nede.
Var hos tannlegen for to mnd siden, så tviler på det er hull
 
I ettermiddag har jeg begynt å kjent meg mer og mer kvalm.. Er 5+3 i dag.. Har liksom tenkt at det kanskje er noe jeg har spist, men det er vel mer sannsynlig et symptom jeg kanskje må venne meg med.
 
Er tannverk et symptom? Har vondt i flere tenner, både oppe å nede.
Var hos tannlegen for to mnd siden, så tviler på det er hull
Jeg hadde veldig mye ising og sårt tannkjøtt de uke 4 og 5. Kan ha vært tilfeldig, men såre slimhinner kan iallefall være graviditeten.
 
Er det vanlig at man plutselig får masse symptomer etter positiv test? Føler det har gått fra ingenting til flere symptomer på bare noen dager etter testing..
 
Back
Topp