Symptomer

4+5 Idag ... i uke 6 kommer jo ofte kvalmen ... var svært kvalm de to gangene jeg har vært gravid og det har gått bra, samtidig som den rare smaken i munn. Sist svangerskap måtte jeg spise HELE tiden, ha noe i munn, for å unngå den leie smaken som gjorde meg kvalm.

Jeg venter faktisk litt på kvalmen jeg, siden jeg mistet for nøyaktig ett år siden, hadde mistanke om SA siden jeg ikke var kvalm.

Jeg har litt såre brystvorter, og innimellom litt kort lunte
Lite mens-smerter
Akkurat nå er jeg litt kvalm men er ikke sånn «gravid» kvalm som gjør allmentilstanden dårlig bare en «klump i halsen kvalm».
Du har helt rett... jeg skal hilse kvalmen velkommen når den kommer, da vet jeg vertfall at ting kanskje går rette veien!

Og den "klump i halsen" kvalmen har jeg også men jeg har konkludert med at det er psykisk kvalm fordi jeg er redd for å være kvalm:knegg:
 
Jeg kommer til å angre på dette, men kvalmen blir litt velkommen her og. Det er iallfall et tydelig symptom. Sist kasta jeg opp ca hver dag fra 6+5 til uke 17, så jeg gleder meg ikke sånn sett altså "
[emoji14]
 
Jeg kommer til å angre på dette, men kvalmen blir litt velkommen her og. Det er iallfall et tydelig symptom. Sist kasta jeg opp ca hver dag fra 6+5 til uke 17, så jeg gleder meg ikke sånn sett altså "
[emoji14]
Gud hjelpe meg... jeg blir helt svett..:nailbiting:
 
Jeg våknet i natt med et trykk nederst i magen. Gjorde vondt og kjentes som et hardt trykk nedover mot underlivet. Ikke som vanlig murringer som ved mens.
Tenkte med en gang at her går det vel galt, men var ingen blødning når jeg sjekket.
La et håndkle i sengen for sikkerhets skyld.. [emoji53]

Nå er det gått over og fortsatt ingen blødning.

Noen som har hatt noen lignende erfaringer?
 
Sååå trøtt [emoji26][emoji42] vill sove hvor som helst og når som helst.
 
Det eneste skikkelige symptome jeg har er brystene. Blitt større og mer fyldigere [emoji848] å ømme. Ellers har jeg ikke så mye. Litt oppblåst i magen å sitter med både knappen å smekken åpen[emoji28] strekningene i magen har gitt seg. Er 4+3 i dag
 
Det eneste skikkelige symptome jeg har er brystene. Blitt større og mer fyldigere [emoji848] å ømme. Ellers har jeg ikke så mye. Litt oppblåst i magen å sitter med både knappen å smekken åpen[emoji28] strekningene i magen har gitt seg. Er 4+3 i dag
Samme her.. har ikke så mye utenom brystene lenger.. utenom småmurringer avogtil... er 4+1
 
6+1 og er så trøtt så trøtt! Har sovet i nesten hele dag
 
Endelig er murringene og stikk i magen tilbake. Hadde noen dager uten. Blir litt nervøs når jeg kjenner lite. Ellers kjenner jeg trøttheten godt nå også.
 
Nå har kvalmen kommet snikende hos meg også[emoji17] Var ikke kvalm en eneste dag i forrige svangerskap, men nå har jeg kjent på det en ukes tid, litt mer for hver dag (6+0 i dag). Det går heldigvis over utover formiddagen, men det begynner å bli tyngre å få levert 2-åringen i bhg..
Ellers føler jeg meg veldig tung i kroppen, som at alt koster litt mer energi enn vanlig[emoji29]
 
Bare litt småkvalm innimellom, og kjempe ømme pupper![emoji23] ellers o veldig fiin form [emoji16]
 
5+2 i dag, og har så smått begynt å kjenne på kvalmen. Jeg håper det er et virkelig symptom og ikke bare psykisk siden jeg mistet 5+4 før jul så er jeg jo nå ekstra bekymret.
 
Du vet du er gravid når du har gleda deg til middag, brenner sausen og begynner å grine!
 
Du vet du er gravid når du har gleda deg til middag, brenner sausen og begynner å grine!

Hahaha. Eg svidde pølsene når eg laga middag første gang eg var gravid. Begynte og hulka og var heilt utrøstelig. Mannen trudde det hadde klikka for meg
 
Hahaha. Eg svidde pølsene når eg laga middag første gang eg var gravid. Begynte og hulka og var heilt utrøstelig. Mannen trudde det hadde klikka for meg

Haha. Godt jeg ikke er alene [emoji85] Ble så skuffa. Er fortsatt litt muggen! Hadde jeg ikke vært ekstremt sulten hadde det nok flaksa kylling veggimellom [emoji28]
 
Jeg har bare litt ømme og fyldigere pupper, og litt lettrørt[emoji28][emoji23]Ellers så er det vel ganske vanlig[emoji4]
 
Back
Topp