Symptomer

Jeg har hatt vondt i tissen i kveld. Stikker liksom, og blir verre når jeg står. Måtte ha sittepauser mens jeg hang opp klesvasken fordi det stakk til og var ubehagelig.
 
Jeg har hatt vondt i tissen i kveld. Stikker liksom, og blir verre når jeg står. Måtte ha sittepauser mens jeg hang opp klesvasken fordi det stakk til og var ubehagelig.
Herregud så rart, akkurat det hadde jeg også !!
Googlet «stikkinger i tissen» men kom ikke opp så mye vetig:laughing021
Stakk grusomt,måtte opp å bevege meg å bøye meg for å få det bort.
 
4+5 idag og masse murringer i magen[emoji33] må løpe å sjekke ofte for er så redd for å begynne å blø
 
Flere som er harde i magen ?
Pleier ALDRI være det,pga at jeg har fjernet galleblæren tidligere men nå gjør det vondt bak etterpå liksom..:eek:
Aua..
 
Herregud så rart, akkurat det hadde jeg også !!
Googlet «stikkinger i tissen» men kom ikke opp så mye vetig:laughing021
Stakk grusomt,måtte opp å bevege meg å bøye meg for å få det bort.

Nå har jeg det også! Fryktelig irriterende!
 
Ingen veldig store symptomer enda herfra. Er på 5+3 og føler meg kun litt oppblåst og har alltid en snikende sultfølelse, til tross for at jeg nettopp har spist en god frokost... Nyter det så lenge jeg kan
 
Skjønner godt den følelsen der !
Og den er ikke god !
Hvordan er du idag? :)


Nei, det er ingen god følelse :( Fortsatt mye murringer, men hadde det forrige svangerskap også så er ganske optimistisk for at det skal gå bra[emoji173]️
 
Nei, det er ingen god følelse :( Fortsatt mye murringer, men hadde det forrige svangerskap også så er ganske optimistisk for at det skal gå bra[emoji173]️
Ja,det betyr nok bare at livmoren vokser,som jeg har lest :)
Murrer her også men ikke så mye heldigvis..:) murring er et bra tegn det, så lenge det ikke blir sterke smerter..:)
 
Symptomtråd er gøy!

Jeg er 4+0 i dag. Har mye menssmerter og puppene begynner å bli ømme. Ellers merker jeg ikke stort enda. Stille før stormen ;) Har vært veldig kvalm i første trimester med de andre. Spennende fremover [emoji1376]
 
Huff. Jeg gruer meg sånn til kvalmen kommer. Har skikkelig angst for å kaste opp,jeg er livredd...
 
Huff. Jeg gruer meg sånn til kvalmen kommer. Har skikkelig angst for å kaste opp,jeg er livredd...

Blæh.. håper jeg slipper unna med bare kvalmen.
Kastet opp hele forrige svangerskap, alle måltider kom i retur. :yuck: begynte i uke 4 elns da.. :eek:
Hvordan var ditt forrige? :)
 
Blæh.. håper jeg slipper unna med bare kvalmen.
Kastet opp hele forrige svangerskap, alle måltider kom i retur. :yuck: begynte i uke 4 elns da.. :eek:
Hvordan var ditt forrige? :)
Å herregud stakkars deg !!! Ooooffff..... så fælt!!
Med sønnen min så var jeg helt fin bortsett fra noen uker med kvalme,kastet ikke opp så mye tror jeg. Men jeg husker ærlig talt ikke så mye av det, er så lenge siden. Men jeg var veldig heldig. Men det er jo 11 år siden og kroppen min er eldre nå og ingen svangerskap er like så jeg aner jo ikke hvordan dette blir :yuck:
 
Noen som vet hvor lenge man har ømme og vonde pupper? Brystvortene kan man ikke være borti liksom... jeg spør ikke fordi jeg vil ha det bort,er superglad for alle symptomene men er redd for å miste symptomene så jeg er bare nysgjerrig på når det ville vært normalt å få normal følelse i brystene igjen ☺️
 
Å herregud stakkars deg !!! Ooooffff..... så fælt!!
Med sønnen min så var jeg helt fin bortsett fra noen uker med kvalme,kastet ikke opp så mye tror jeg. Men jeg husker ærlig talt ikke så mye av det, er så lenge siden. Men jeg var veldig heldig. Men det er jo 11 år siden og kroppen min er eldre nå og ingen svangerskap er like så jeg aner jo ikke hvordan dette blir :yuck:

Lagde alltid dobbelt med mat, første runde kom alltid opp igjen. Gikk ikke opp mye i vekt akkurat. :laughing021
Det er sant. Husker forrige svangerskap veldig godt, men jeg hadde mye plager og vondter fra de første ukene. :hungover: håper på en enklere runde nå. :D 8 år siden mitt forrige, så håper kroppen er visere :D
 
Lagde alltid dobbelt med mat, første runde kom alltid opp igjen. Gikk ikke opp mye i vekt akkurat. :laughing021
Det er sant. Husker forrige svangerskap veldig godt, men jeg hadde mye plager og vondter fra de første ukene. :hungover: håper på en enklere runde nå. :D 8 år siden mitt forrige, så håper kroppen er visere :D
Huff det må være så forferdelig å ha det sånn. Grusomt!! Håper du får et bedre svangerskap denne gangen !!
 
4+5 Idag ... i uke 6 kommer jo ofte kvalmen ... var svært kvalm de to gangene jeg har vært gravid og det har gått bra, samtidig som den rare smaken i munn. Sist svangerskap måtte jeg spise HELE tiden, ha noe i munn, for å unngå den leie smaken som gjorde meg kvalm.

Jeg venter faktisk litt på kvalmen jeg, siden jeg mistet for nøyaktig ett år siden, hadde mistanke om SA siden jeg ikke var kvalm.

Jeg har litt såre brystvorter, og innimellom litt kort lunte
Lite mens-smerter
Akkurat nå er jeg litt kvalm men er ikke sånn «gravid» kvalm som gjør allmentilstanden dårlig bare en «klump i halsen kvalm».
 
Back
Topp