Symptomer

4+3 i dag. Føles ut som mensmurringer og som om det stikker litt. Øm i korsryggen.
 
3+5 i dag knip og mensmurringer om hverandre. [emoji5]
 
3+3 idag.. trøtt og sliten,hodepine,ømme og tunge bryst som stikker innimellom, har også hatt rare og reelle drømmer,ofte tisse og veldig sulten/fysen på kveldstid...:)
 
Trøtt, frossen, ømme bryst, murringer, begynnende vondt bekken og de siste 3 dagene kvalme utover dagen som kommer og går:wacky:
 
Mange som har mye symptomer hvertfall, jeg har bare litt kvalme noen ganger. Men vondt i brystene :happy3
 
Jeg er litt kvalm,og har veldige smerter i korsryggen. Føler meg skeptisk til disse smertene jeg har der.... i tillegg har jeg en del luft. Kjenner jeg er skikkelig nervøs for om noe kan være galt
I mitt første svangerskap hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt gjennom hele svangerskapet,med unntak av voksende mage
 
Jeg er litt kvalm,og har veldige smerter i korsryggen. Føler meg skeptisk til disse smertene jeg har der.... i tillegg har jeg en del luft. Kjenner jeg er skikkelig nervøs for om noe kan være galt
I mitt første svangerskap hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt gjennom hele svangerskapet,med unntak av voksende mage


Jeg er 4 +1, forresten
 
Er det mange som har murringer..? Avogpå? Sterke? svake?

Jeg har murringer avogpå idag,har hatt det hele veien,samt mye rumling i magen idag! virker som luft men kommer ingenting ut,bare rumling ...:bag:
 
Er det mange som har murringer..? Avogpå? Sterke? svake?

Jeg har murringer avogpå idag,har hatt det hele veien,samt mye rumling i magen idag! virker som luft men kommer ingenting ut,bare rumling ...:bag:
Jeg vet ikke helt hvordan murringer føles, men jeg merker at det skjer noe i magen liksom. :)
 
Er det mange som har murringer..? Avogpå? Sterke? svake?

Jeg har murringer avogpå idag,har hatt det hele veien,samt mye rumling i magen idag! virker som luft men kommer ingenting ut,bare rumling ...:bag:

Har hatt murringer siden før jeg fikk positiv test, kommer og går litt. Til tider har jeg følt meg ordentlig støl i magen, men har lest at eggstokkene blir ømme når man har vært gjennom ivf, så jeg regner med at det er årsaken. Murringer er i hvert fall ikke noe negativt, er jo masse som skjer inni der om dagen [emoji4]
 
ømme nipler
murringer nederst i magen og korsryggen
litt svimmel hvis jeg reiser meg fort eller lignende
 
Har hatt murringer siden før jeg fikk positiv test, kommer og går litt. Til tider har jeg følt meg ordentlig støl i magen, men har lest at eggstokkene blir ømme når man har vært gjennom ivf, så jeg regner med at det er årsaken. Murringer er i hvert fall ikke noe negativt, er jo masse som skjer inni der om dagen [emoji4]
Håper ikke det er noe negativt nei, hadde masse murringer forrige gang også og det endte galt :(
Så er litt bekymret...
 
Flere som er anpusten ?
Herlighet,gikk en liten tur sammen med guttungen nå nettopp,og klarte ikke holde tritt med han... pustet og peste opp bakkene,og jeg gikk RASKT 8 km liksom uten problem før... hadde aldri klart det nå..:woot:
 
10 DPO og har veldig såre/følsomme/hovne bryster. Å ganske svingende i humøret. Ellers litt stikkinger inn i mellom
 
Kraftige humørsvingninger som i starten dei to foregående gangane. Pleier ikkje ha så mykje PMS, så ustabilt temperament og lettrørthet var grunnen til at eg testa Er jo veldig tidlig her enda, men kveldstrøttheten har kicka inn. Eg pleier å vera skikkelig nattugle, men dei siste 2 kveldane har eg sovna midt i serien vår kl. 10
 
Jeg er så trøtt!
 
Ikke så mye symptomer å skryte av.. synes det er urovekkende rolig egentlig. Litt øm i magen av og til er vell 5+4i dag
 
Er det mange som har murringer..? Avogpå? Sterke? svake?

Jeg har murringer avogpå idag,har hatt det hele veien,samt mye rumling i magen idag! virker som luft men kommer ingenting ut,bare rumling ...:bag:

Jepp, hele tiden. Som menssmerter.. er visst helt normalt, livmoren som strekker seg. Den vokser
 
Back
Topp