Symptomer

Her begynte det med veldige bekkensmerter for halvannen uke siden, og mistanken kom snikende... Har hatt veldige murringer/menssmerter omtrent like lenge, så kjenner at tanken på at noe ikke helt stemmer ligger og lurer... Aldri hatt det slik i noen av mine tidligere svangerskap [emoji54] Puppene er voldsomt ømme og har vært det like lenge som bekkenet har murret...og det blir bare værre og værre... Svetter mye mer enn før, og er så innmari tørst hele tiden...heller ikke noe jeg har opplevd før... IKM i dag [emoji106]Må nesten bare vente og se hvordan dette utvikler seg videre!
Da var magefølelsen min rett - har begynt å blø, så da blir det ikke novemberbaby på oss... Lykke til alle dere andre - håper alle sitter med en skjønn liten baby i armene til høsten [emoji177]
 
Da var magefølelsen min rett - har begynt å blø, så da blir det ikke novemberbaby på oss... Lykke til alle dere andre - håper alle sitter med en skjønn liten baby i armene til høsten [emoji177]
Huff, så trist å høre. Masse lykke til på neste forsøk, håper spira sitter hele veien da [emoji173]
 
Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Skjønner plutselig hvorfor jeg har sovet så forferdelig dårlig den siste tiden!!:rolleyes: Føler meg litt uggen nå, men tror det er mest psykisk, den overraskelsen med positiv test og hele situasjonen :)
 
Jeg er 3 + 5 i dag [emoji173]
Har ikke hatt noen symptomer egentlig. Kvisa er på plass som før tr. Murringer i magen er på plass som før tr. Litt hard i magen og luft stikker veldig noen ganger pga lufta.

Ser noen skriver om tørsten og svetting. Jeg tørster og svetter mye mer enn vanlig på trening. Men tenkte kanskje det var noe med lufta i salen. Så kanskje det er et svangerskap symptom for meg [emoji16]
 
3×positiv test i går. :Heartred 4+6.. er sinnsykt trøtt, humørsvingninger, vondt i hodet og tørst og løper på do hvert 20 min. Har også stikk og strekk nederst i magen.. var sånn med førstemann også, men ikke så tidlig.
 
Ømme bryster og tisser oftere (4+5).
Ja, og hovne slimhinner i nesen.. Var tett i nesen gjennom hele forrige svangerskap, det lettet omtrent i det sekundet sønnen min ble født[emoji12]
 
Last edited:
Merker dere noe til graviditeten? Her har trøttheten slått til for fullt idag (4+1). Dette var forøvrig det eneste symptomet jeg hadde forrige graviditet også.

Vonde pupper, trøtt (veldig), flyr på do og veeeldig sulten/fysen. Pluss oppblåst..
Min første graviditet, er 4+5
 
Da var magefølelsen min rett - har begynt å blø, så da blir det ikke novemberbaby på oss... Lykke til alle dere andre - håper alle sitter med en skjønn liten baby i armene til høsten [emoji177]

Så leit [emoji22][emoji174] Masse lykke til med prøvingen fremover[emoji177]
 
Gjesper heeeele tiden!! Vondt i puppene og fortsatt en del «menssmerter» og nå har superluktesansen og kvalmen meldt sin ankomst også[emoji23][emoji23]
 
I dag kom trøttheten for fullt hos meg. Har lengtet hjem til sengen siden lunsj [emoji23] typisk at jeg akkurat i dag skulle til frisøren etter jobb.
 
Jeg er så trøtt... Og om nettene drømmer jeg så mye at jeg føler meg helt utslitt når jeg må stå opp. Forrige uke kjente jeg mye stikking nederst i magen og en slags stivhet i korsryggen. Var redd bekkenløsningen kom med en gang siden jeg var plaget med det forrige svangerskap, men det har heldigvis vært bedre denne uka! Blir lett uvel om morgenen hvis det er mye stress.
 
5+2 idag, har kjent på kvalme siden igår. Men egentlig er jeg bare glad for alle symptomer, det minner meg liksom på at ting går rette veien :)
 
4+0 i dag, tisser ofte, og syns jeg har ekstra god luktesans.
 
5+2 idag. Jeg er trøtt og trenger en hvil på sofaen i løpet av dagen! I tillegg har jeg fått utrolig ømme og tunge bryster!
 
Back
Topp