Symptomer

BEgynte med ømme brystvorter, så kom det stikkinger nederst i magen, vage først men mer merkbare no. Derfor tok jeg test i går og fikk positivt resultat. Har vel merket stikkingene i magen i ca en uke. er 3+4 i dag.
 
Har hatt veldig stikkinger, som mensensmerter. Ømme bryst og craving på ostepop! :D Men, vet fremdeles ikke om dette er 100%..
 
Har hatt veldig stikkinger, som mensensmerter. Ømme bryst og craving på ostepop! :D Men, vet fremdeles ikke om dette er 100%..
Vet ikke om det er psykisk, men etter jeg fikk to strek på testen i dag, ble jeg plutselig litt kvalm ;P
 
Ikke gravid på prevansjon nei..
Brystvortene mine er så ømme at jeg tror de detter av om jeg rører dem :eek: :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har sagt til mennen at han ik får røre dem, ik samleie heller til uke 14 :) føler mg slem men må d


❤️venter mitt første ❤️

Blir ikke no puppetafsing før dette begynner å gå over iallefall :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Før jeg testet hadde jeg en del symptomer. Symptomene begynte ca 6 dpo. Var veldig trøtt, småkvalm hele tiden, litt vondt i puppene, varm i kroppen og reagerte på at tappen hele tiden lå høyt og virket lukket. Testet allerede 6dpo, da var de negative. Testet igjen 7,8 og 9 dpo med BT og CB pluss. Synes jeg kunne skimte streker på CB allerede disse dagene. BT var negative. 10 dpo fikk jeg svaaaak CB og svak på bt etter tidsfrist. 11 dpo litt svak CB, svak doc morris, svak A1 test og strek innenfor tidsfrist med bt. Men alle strekene kjenpesvake. Fikk negativ CB digital. 12 dpo (idag) fikk jeg positiv CB digital 1-2 uker på ukeindikator. Har også idag fått ganske tydelig på A1 og CB pluss. BT er fortsatt veldig svake :)
Idag begynte jeg å spy og har masse menssmerter.. Veldig trøtt også. Håper kvalmen blir bedre men etter flere svangerskap med alvorlig hyperemesis tidligere er jeg redd sjansen er stor for at det fortsetter :/
 
Back
Topp