Symptomer som plutselig forsvinner

Bolle3

Flørter med forumet
Hei! Er kun 4+5 på vei. Merket det tidlig at eg var gravid og kjente på symptomer som ømme bryst(kun den ene), trøtt, stikninger og murringer nedentil.

No kjenner eg ikkje meir stikkninger og murringer. Ingen symptomer i hele tatt egentlig. Beg litt å bekymre meg, for det også.... noen andre som har det slik?
 
Hei! Er kun 4+5 på vei. Merket det tidlig at eg var gravid og kjente på symptomer som ømme bryst(kun den ene), trøtt, stikninger og murringer nedentil.

No kjenner eg ikkje meir stikkninger og murringer. Ingen symptomer i hele tatt egentlig. Beg litt å bekymre meg, for det også.... noen andre som har det slik?
Symptomene kan komme og gå litt, og de kan variere veldig fra dag til dag også :) Like normalt å ha mange symptomer som ingen:) Satser på at alt er bra:Heartred
 
Jeg hadde masse symptomer sist og veldig lite nå! Men hver dag er forskjellig og alt er like normalt [emoji4] er du førstegangs?
 
Jeg er femtegangs og bekymrer meg for akkurat det samme. Har frøset og sovet i flere uker nå, for ikke å snakke om murringer og trykk i magen. De siste tre dagene har det ikke vært noe bortsett fra ømme pupper. Meeen sånn er det, det går litt opp og ned:)
 
Jeg er med nr 3. Men husker ikke så godt hvordan det var med de forrige. Svangerskapene var veldig forskjellige...
 
Hvordan går det med deg nå? :) kjent noen flere symptomer? Her har kvalmen forsvunnet helt de siste dagene :wideyed: er 7+4 i dag.
 
Jeg hadde veldig sterk halsbrann og murringer den første uken, men det er forsvunnet helt nå. Nå har jeg fått ømme bryster og kvalme/svimmelhet i stedet. Det var noen dager mellom her jeg ikke hadde noe, så meldte kvalmen seg. Er 5+2 i dag.
 
Back
Topp