Symptomer som plutselig forsvinner?

Trollmorharsovnet

Forelsket i forumet
I dag er symptomene mine plutselig mindre tydelige.. Var på UL for noen dager siden, fikk se hjerteslag, men nå er jeg bekymret igjen... Er 8+0 i dag. Er ikke det litt tidlig for hcg-utflating /at symptomene gir seg?
 
I dag er symptomene mine plutselig mindre tydelige.. Var på UL for noen dager siden, fikk se hjerteslag, men nå er jeg bekymret igjen... Er 8+0 i dag. Er ikke det litt tidlig for hcg-utflating /at symptomene gir seg?

Akkurat samme her! Begynte i går, så var innom jordmor å fikk time i dag. Hun mente det ikke var noe å bekymre seg over :) det går nok sikkert bra :)
Var på ul for en uke siden, og alt bra da :) er 7+6 i dag eller 8+0 (i følge jordmor.
 
Jeg kjenner mindre til kvalme og er mer opplagt nå enn tidligere. Var 8 uker i går, og føler meg absolutt ikke så dårlig nå som de siste 3 ukene. Kroppen forandre seg og symptomene skal jo bli svakere:) hadde jeg vært så her slapp, trøtt, øm i puppene, og kvalm hele svangerskapet hadde jeg ALDRI orka☺☺
 
Jeg er 7+1 i dag, og mine symptomer har kommet å gått hele veien (utrolig slitsomt, blir jo nervøs) men føler det er helt normalt! Tenker sånn at vi er jo gravide, ikke syke. Kroppen kan jo ikke blir helt nedbrutt i starten av svangerskapet heller. Så tror det er positivt at det går litt opp og ned, sånn at kroppen får "hentet seg litt inn" etter de dagene som har vært verst.
Jeg merker mest ømme bryster, men de varier fra dag til dag og nesten time til time. [emoji4]
Jeg var på ultralyd i dag, så ikke stort men så hvert fall et bankende hjerte [emoji4]
 
Back
Topp