Symptomer på dere?

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Hei
Jeg er jo kjempe redd...opplevd før mye..lurte bare på åssen dere opplevde symptomer de første ukene?
Jeg er nå uke 7 skal på UL på fredag..grue meg skikkelig...
Jeg har vært oppblåst. Tisse ofte og ofte sulten..
Men nå denne uka har jeg lite og ingenting..og bekymrer meg for det..
Idag har jeg plutselig hatt masse ser ut som eggløsing slim...løper på do i ett pga føler jeg begynner å blø...
Huff ikke lett dette å prøve å tenke positivt...men....
 
Jeg har lite symptomer. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Var på ul forrige uke 7+2 og fikk se et embryo som var mindre enn det burde være, men hjerte blinket. Klarer ikke helt slå meg til ro med at alt er i orden. Mye brunt crinone rester i dag. Ny ul om 3 uker.

Du må ha masse lykke til på ul til fredag [emoji4] håper du får se et perfekt litte under[emoji177]
 
Takk...ikke bare med disse nervene..
Når jeg er på do..beklager ekkelt..så henge det slim/utflod.. livredd for at det er blod.. men forløpig bare blankt og litt gulaktig.. hørt d er normalt.. men ikke opplevd det før..så skeptisk..
 
Takk...ikke bare med disse nervene..
Når jeg er på do..beklager ekkelt..så henge det slim/utflod.. livredd for at det er blod.. men forløpig bare blankt og litt gulaktig.. hørt d er normalt.. men ikke opplevd det før..så skeptisk..

Jeg har hele tiden hatt mye utflod i mine graviditeter, både de gangene jeg mistet og de gangene jeg har hatt vitale graviditeter.
Symptomene har også variert veldig, særlig frem til uke 7. Etter uke 6-8 så ble kvalmen mer uttalt og konstant, men så i uke 11-13 varierte den veldig igjen.
Det er helt normalt og ikke et tegn på at noe er galt.
Jeg forstår hvor redd, bekymret og dårlig du føler deg mtp det du har gått gjennom.

Har du litt fastere og oftere timer hos jordmor eller lege? Noen å snakke med?

Jeg mistet bare i uke 12 og det tok lang tid for meg før jeg kunne glede meg over graviditeten og føle at nå skal det gå bra. I uke 19-20 begynte jeg glede meg.
Kanskje vil det ta lang tid for deg og da er det viktig at du har noen som forstår, noen som du kan snakke med og noen som tar deg på alvor.

Det er veldig tøft å bekymre seg og ha det vondt psykisk langt ut over svangerskapet, så det er viktig for deg og den lille.

Jeg syns du er tøff og modig. Alt du har måttet gå gjennom og fortsatt går gjennom for å få barn.
Jeg ønsker deg så mye lykke til på tul. At du får hjelp og støtte på din veg, og ikke minst et vitalt svangerskap.

:Heartbigred
 
Takk...ikke bare med disse nervene..
Når jeg er på do..beklager ekkelt..så henge det slim/utflod.. livredd for at det er blod.. men forløpig bare blankt og litt gulaktig.. hørt d er normalt.. men ikke opplevd det før..så skeptisk..

Jeg har hatt masse utflod og slim, både gult, hvitt og blankt gjennom hele graviditeten. Det er nok ganske vanlig [emoji5]
Har aldri før vært så slimete som jeg er nå [emoji85]
 
Takk...ikke bare med disse nervene..
Når jeg er på do..beklager ekkelt..så henge det slim/utflod.. livredd for at det er blod.. men forløpig bare blankt og litt gulaktig.. hørt d er normalt.. men ikke opplevd det før..så skeptisk..
Jeg hadde veldig mye utflod, både i begynnelsen og nå. Har måtte bruke truseinnlegg hver dag siden uke 5.
I starten var det så mye at jeg var sikker på at jeg hadde begynt å blø, sprang på do så fort som mulig, men det var heldigvis bare utrolig mye utflod.
Håper du fikk gode nyheter på fredag som var! :)
 
Back
Topp