Symptomer fra uke 10 og utover

Jeah

Elsker forumet
Julegavene 2019
Flere som får mindre symptomer med tiden? Jeg hadde få symptomer med nr 1. Dvs ganske likt som nå, begynte med ømme bryster som varte kort tid, øm og rar i magen helt i starten. Trøtt de første ukene. Og nå sitter jeg igjen med pent lite foruten følelse av å være stinn og stor i magen. Helt tullete, på grunn av få symptomer så føles det så merkelig ut å se at magen på en måte har tatt form allerede; som at den tar samme fasong som sist. Flere som syns det er vanskelig å forstå at man er gravid? Gruer meg masse til tul om 2 dager[emoji57]
 
Håper du kan glede deg fremfor å grue deg til TUL, alt er sikkert i skjønneste orden med mageboeren. :) Lykke til!
 
Flere som får mindre symptomer med tiden? Jeg hadde få symptomer med nr 1. Dvs ganske likt som nå, begynte med ømme bryster som varte kort tid, øm og rar i magen helt i starten. Trøtt de første ukene. Og nå sitter jeg igjen med pent lite foruten følelse av å være stinn og stor i magen. Helt tullete, på grunn av få symptomer så føles det så merkelig ut å se at magen på en måte har tatt form allerede; som at den tar samme fasong som sist. Flere som syns det er vanskelig å forstå at man er gravid? Gruer meg masse til tul om 2 dager[emoji57]
Er som å høre meg det der, har hatt det slik jeg å ! :) puppene/nipplene er ømme kun nå, føler meg oppblåst bare..... håper magen kommer snart og jeg kan føle meg gravid på ordentlig :p
 
Det skal visst være helt normalt. Skjedde med meg også rundt uke 10. For da tar morkaken over elns [emoji4]
 
Samme her! Godt å lese at andre har det likt:)
Før øyeblikket har jeg ømme pupper(mest brystvortene egentlig),men de er ikke like ømme som de var. Litt støl og oppblåst i magen,men er ikke så ubehagelig som det var tidligere.
Har fortsatt dager der jeg er kvalm,men har flere og flere gode dager:)

Er 10+3 forresten!
 
Er min første graviditet og er ca. 12 uker på vei nå. Jeg er ikke like trøtt lenger (ble vel bedre rundt uke 11), men har fortsatt veldig ømme bryster. Føles fortsatt rart at jeg er gravid innimellom, og det hjelper jo ikke på at symptomene forsvinner, men det er visstnok ganske vanlig :) Gleder meg til magen kommer og jeg kan kjenne liv, men det er kanskje en stund til siden jeg er førstegangs.
 
Føler det samme her også. Litt frustrerende med lite "plager" men samtidlig er vi jo ganske heldig som ikke må ligge på sofaen hele dagen :) hehe... Gleder meg til tul :)
 
Back
Topp