Symptom?

MammaC

Andre møte med forumet
Noen som har vært svimmel tidlig i graviditeten?

Har vært det i over en uke nå og innimellom kvalm, men sikkert pga svimmelheten. Tenker at det er pga jernmangel eller noe, så jeg dro til legen igår og tok blodprøver. Hun spurte om jeg kunne være gravid, men jeg sa nei, tenkte at det er jeg ihvertfall ikke. Men spørsmålet har satt seg litt på hjernen, da jeg stusset litt over at jeg fikk mensensmerter 3-4 dager etter sex og nå dette.

Vet ikke når jeg skal ha tanta.
 
Jeg var svimmel, men klarer ikke helt huske om det var tidlig eller ikke. Tror det kom rundt uke 10 og varte en del uker. Men kan være jeg har glemt...
Ta en test [emoji6]
 
Jeg har svimlet tidlig, det har gjort at jeg testet og oppdaget to kjemiske. I tillegg svimlet jeg ganske mye da jeg gikk gravid med jenta mi, svimte av også en gang! Men husker dessverre ikke når det var :) Syns du burde ta en test, jeg ;)
 
Takk for svar. Tenkte jeg skulle ta en test hvis blodprøvene ikke viser noe. :)

Men selv føler jeg meg ikke gravid, med de andre andre barna mine har jeg hatt sterkt mistanke før test. Da hadde jeg symptomer som stikinger i magen, verking i korsryggen, jermsmak i munn, og økt utflod. Har aldri vært svimmel, men man trenger jo ikke å ha like symptomer, så det blir spennende å se
 
Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid igjen, og er så fryktelig svimmel. Føles som jeg aldri kom meg av ferja da vi var til danmark;) har du fått testet?
 
Back
Topp