Symptom-tråden

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Denne må vi ha ;)

Jeg har fått de faste smertene i hofter/korsrygg som jeg pleier å ha mye av i 1. trimester. Men så lenge jeg kan slække i sofaen med varmeflaske, er det greit. Var også kvalm i dag, heldigvis kun 15 min til mårran [emoji28]
Hva med dere? Dukket opp noe spennende?
 
Har veldig ømme pupper, murringer, kvalm og litt vondt i korsryggen når jeg er sliten [emoji23] men det jeg sliter mest med er kvalmen.
 
Jeg har ikke pleid å ha noen symptomer så tidlig, men jeg har både vært kvalm hver dag og hatt smerter i hofta siden torsdag.
Bekkenløsning har jeg hatt, men merket ikke noe til det før uke 8 sist svangerskap.
Håper virkelig ikke det utvikler seg til noe[emoji85]
 
Kvalme, svimmel, masse murringer og stikking i bryster
 
Litt kvalme som kommer og går, murringer og litt vondt i korsryggen [emoji85] Men foreløpig er alle symptomer hjertelig velkomne[emoji4]
 
Tisser ofte og har no som ligner på blodtrykksfall, satser på at det går over snart. Er så svimmel når eg reiser meg opp. Pluss at eg har vore forkjølt sia eggløsning [emoji85]
 
Den første uken: murringer, mer utflod, varm og trøtt
De 2 neste: litt større bryst, varm og trøtt
Kom i dag: veldig ømme bryst
 
Last edited:
Veldig varm, og kjempevondt i bekkenet [emoji29] Må ringe legen i morgen for å få time til fysio..
 
Glemte helt symptomet hormonell/lettrørt [emoji23]
 
Kvalm (veldig i bølger og daler), ømme pupper, trøtt, kort lunte.. og ja, typisk gravidsmak i munnen!
 
5+1: føler brystene har blitt tyngre og brystvortene er veeeldig såre. Ellers er jeg oppblåst, spesielt på kvelden, humørsyk, har murringer (også spesielt på kvelden), stikninger dersom jeg hoster/nyser eller snur meg raskt og litt kvalm dersom jeg ikke spiser ofte nok. Og trøtt..! Håper egentlig på enda mer kvalme, da kommer jeg til å føle meg tryggere :)
 
Gjekk på vekta no... 1 kg opp allerede [emoji15] koss ska dette gå, sist gjekk eg opp 18 kg [emoji85][emoji28]
 
Jeg er kjempe varm hele tiden, blir uvel om jeg ikke spiser ofte nok. Ellers ikke så mye enda. Litt murringer av og til. Håper det kommer mer [emoji2][emoji2]
 
Mange "nye" blodårer på puppene, og de gjør mer og mer vondt for hver dag! Hurra!!
Og for ikke å snakke om kviser! Aldri vært så glad for kviser før, så jeg bærer dem stolt [emoji28]
En del mer utflod enn ellers, og den konstante følelsen av at tanta kommer hele tiden.
 
Føler mensen kommer hvert sekund, så skrekk hver gang jeg må tisse, og det må jeg ofte. Ellers ømme pupper. Foreløpig ikke kvalm i det hele tatt. Takker for hver dag som går. Med forrige var jeg godt i gang med spylingen på dette tidspunktet, og det varte til fire dager etter han var født...
 
Har hatt mensmurringer siden 8 dpo, og vondt i korsryggen de siste dagene. Ellers ingen vonde pupper eller kvalme enda, men er bare 4+1, så det kommer vel.. ;) Og hormonell, samboer sier det ikke er vanskelig å merke at noe er på gang nei, hehe..:smiley-angelic008
 
Har hatt mensmurringer siden 8 dpo, og vondt i korsryggen de siste dagene. Ellers ingen vonde pupper eller kvalme enda, men er bare 4+1, så det kommer vel.. ;) Og hormonell, samboer sier det ikke er vanskelig å merke at noe er på gang nei, hehe..:smiley-angelic008
Vet du, jeg ble veldig lettet av å lese det du skrev nå. Jeg er også 4+1 (i dag), og har så og si ingen symptomer. Det hadde jeg ikke sist heller, og det endte i en ma. Har likevel skikkelig troa på at det skal gå denne gangen, og tror egentlig ikke at psykomange symptomer er så vanlig så tidlig uansett? :) Selv har jeg litt vondt i korsrygg, murringer i blant og utflod.
 
Back
Topp