Symptom tråd

Jeg har begynt å drømme syke drømmer! Jeg drømmer mye fra før da, så litt usikker på om det er er symptom [emoji28]

Noen som har merket endringer i forhold til mat? Jeg synes mat smaker annerledes! Klarer ikke appelsinjuice, og aioli smakte helt forferdelig. Jeg er såå glad i begge deler, men samboer forsikra meg om at det smakte normalt. Også går jeg rundt og er sulten, men ingenting frister[emoji85]
 
Kjempetrøtt nå!! Og så river det i lyskene og magen når jeg reiser meg for fort! Gøy med symptomer [emoji3]
 
Springer mye på do for å tisse, luktesansen er syk og merker noe murrer av og til[emoji1316]
 
Symptomene er fremdeles av og på, men merker veldig at ømme bryster har meldt seg! Merket spesielt på trening i går at det var ømt mens jeg løp :p ellers mere stikking/murring i dag.
 
Ingenting overhodet. Hadde ikke digital sagt 1-2 i dag så hadde jeg fortsatt trodd strekene på strimmeltestene hadde vært skyggestreker. Men er jo bare 3+5. Dog kom ømme bryster og metallsmak i munnen mellom 7 og 10 dpo sist. Men ingen svangerskap er vel like, og brystene er vel ganske herda etter at jeg gikk med melkespreng i to uker etter fødselen i februar. :p
 
Murrer stadig mye i magen, kvalm av og til, mistet søtsug helt, har bare lyst på "middager" til alle måltider :p
 
Legger til kvalme på meg! Ligger her og prøver å sove men er så kvalm! [emoji52]haha [emoji14] er bare i uke 4 jo!
 
Uke 4 her og så ufattelig oppblåst! Flere som har mage som buler av luft?[emoji23][emoji23] må jo ha baggy klær på for å sjule det
 
Jeg har veldig mye hodepine, dårlig matlyst og oppblåst. Må også opp på natta for å tisse. Har fått litt vondt i puppene nå i slutten av uke 4 (hvis mine beregninger er riktig da...) Skal ordne meg en time hos legen, for å høre hva legen tenker ang. termin. Jeg hadde nemlig blødning fra EL og til mens i forrige periode... Det har aldri skjedd før. Lurer på om jeg ble gravid forrige måned, til tross for at jeg fikk mensen... Har nemlig hatt unormalt mye vondt i hodet en god stund nå og det har jeg aldri.
 
Last edited:
Jeg har INGEN symptomer:nailbiting:. Tar ny test i morgen og krysser fingrene for at jeg fremdeles er gravid..! Kanskje kroppen bare reagerer annerledes fordi det er en gutt i magen denne gangen..? Who knows:woot:
 
Jeg har INGEN symptomer:nailbiting:. Tar ny test i morgen og krysser fingrene for at jeg fremdeles er gravid..! Kanskje kroppen bare reagerer annerledes fordi det er en gutt i magen denne gangen..? Who knows:woot:

Godt å se flere symptomløse! Jeg er vel oppe i et tosifret antall tester nå, tror fortsatt ikke på det. :p Sist hadde jeg mange tegn da jeg var like langt (dvs kort) som nå. Helt merkelig at det kan være så stor forskjell. Blir jo nervøs av det jo (er vel andre grunner som gjør meg mer nervøs da, men at jeg har ingen symptomer hjelper ikke :p ).

Dog, puppene mine har vokst da, men de er ikke ømme overhodet.
 
Godt å se flere symptomløse! Jeg er vel oppe i et tosifret antall tester nå, tror fortsatt ikke på det. :p Sist hadde jeg mange tegn da jeg var like langt (dvs kort) som nå. Helt merkelig at det kan være så stor forskjell. Blir jo nervøs av det jo (er vel andre grunner som gjør meg mer nervøs da, men at jeg har ingen symptomer hjelper ikke :p ).

Dog, puppene mine har vokst da, men de er ikke ømme overhodet.
Heldig som har større pupper da! Mine har ikke vært så små siden jeg var 12 år gammel (ammet i 13 mnd:p)
 
Heldig som har større pupper da! Mine har ikke vært så små siden jeg var 12 år gammel (ammet i 13 mnd:p)

:hilarious::hilarious:

Klager ikke over det nei, syns bare de kunne vært litt ømme i samme slengen. :hilarious::hilarious:
 
Nå har jeg litt flere symptomer. Oppblåst, "stramme fingre" om morgenen(vannansamling), ømme brystvorter(har mest lyst å slutte å amme blivende storesøster), emosjonell, takler ikke mat!!
 
Mer trøtt og gjesper hele tiden. Men sliter med å sove godt midt på natta [emoji30] Stikkinger nederst i magen, ned mot lysken..
 
Oppblåst
Hyppig vannlating (jeg drikker dog mye)
Murringer i mage og til dels rygg
Uvel innimellom
Ømme pupper (ammer lille enda, ikke alltid behagelig for tiden)
 
Jeg sliter med kvalme som kom 2 dager før jeg viste jeg var gravid.. Verste for meg er stikkingen og murringen neders i magen.. Siden dette er min første så er jeg livredd alt..Slitsomt=(
 
Back
Topp