Symptom tråd

Prøverpånummerto

Flørter med forumet
Gøy å se på symptomene dere andre, eller ikke har :) Selv er jeg litt kvalm, spesielt om jeg blir sulten, og ellers bare litt rygg/hoftevondt :)
 
Jeg har hatt litt ømme bryster, men ellers ikke kjent noe. Det kommer vel...

hadde ikke noe særlig plager i forrige svangerskap, kun en periode med trøtt/sliten i første trimester og litt hodevondt nå og da. Håper det går like fint denne gangen!
 
Har murringer og småvondt i korsryggen, ellers merker jeg det litt nederst i magen med litt stikkinger/ala lette menssmerter! :)
 
Murringer og stikking i magen. Hyppige tissepauser. Ellers veldig lite så langt.
 
Jo, og så er jeg helt vanvittig trøtt.
 
Murringer og stikkinger + tisser oftere. Hadde lite symptomer og plager i første svangerskap. Kun kvalm i uke 8, så spent på dette :)
 
Merka for første gang dette svangerskapet at det ikke er lurt å gå lenge uten mat! Ble såå kvalm. Må nok legge opp til å alltid ha noe i veska.
 
Er bare 10 dpo, men har mye murringer i mage og rygg som har økt på de siste dagene :) Også litt ømme pupper.
 
Jeg har hatt litt ømme bryster, men ellers ikke kjent noe. Det kommer vel...

hadde ikke noe særlig plager i forrige svangerskap, kun en periode med trøtt/sliten i første trimester og litt hodevondt nå og da. Håper det går like fint denne gangen!

Å, så heldig du var sist! Krysser fingrene for deg!
 
Hmm.. symptomene sniker seg på. Litt av og på med murringer osv, men begynner nå å kjenne meg litt mer uggen.. håper det gir seg :p
 
Var svimmelheten og uvellheten som gjorde at jeg tok test ;)
Nå har murringene kommet også.
Har vært mindre uvell i helga, men det handler nok om måltidene :) så må være flinkere til å ha mat tilgjengelig på jobb ;)
 
Samme som sist! Trøtt og sliten + murringer og stikninger i magen. Og så gråter jeg av INGENTING:angelic:xsmile9
 
Slit med ligamentsmerter! Kan ikkje reise meg opp fra sittande utan at det røskar godt.
 
Ikke så mye enda enn veeeeldig oppblåst etter mat og tidlig trøtt på kvelden :) litt ømme pupper også:)
 
Har slitt med å amme ettåringen pga ømme bryster og brystknopper, ellers murringer og stikkinger/ligamentsmerter hvis jeg reiser meg for fort/nyser/hoster etc., forsterket luktesans, EKSTREMT TRØTT, vondt i korsryggen, tisser mye, fryktelig sulten.
 
Back
Topp