Symfyse-fundusmål

28 cm i veke 28+0. Ikkje fullt så hissig vekst fram mot denne gangen, heldigvis. Ligg akkurat og vippar rundt øverste streken..spendt på neste sjekk, i veke 30 :)
 
Jeg har ikke blitt målt, legen så ikke poenget ettersom jeg hadde vært på vekstkontroll noen dager tidligere. Jeg skjønner jo at poenget er borte, men jeg vil jo gjerne vite mål på magen, for jeg føler magen er stor. Håper hun vil måle neste gang, da skal jeg på vektkontroll uken etter.
 
26 cm, 28 + 5. Innenfor mørke området, under den røde streken :) var langt under på første måling, så har tatt seg voldsomt opp siste 5-6 ukene :p
 
28cm i dag 27+4. :)
 
24,5 Målt i dag 27+5
Hun lurte på om jeg synes magen var liten. Måtte være obs på mindre liv, å kontakte føden for en kontroll om mini ble slapp [emoji33]
Nei uffda! Da blir man jo virkelig ikke bekymret?!:inpain: Hun burde henvist deg til vekstkontroll om hun er usikker på om lille vokser som h*n skal!
 
24,5 Målt i dag 27+5
Hun lurte på om jeg synes magen var liten. Måtte være obs på mindre liv, å kontakte føden for en kontroll om mini ble slapp [emoji33]
Nei uffda! Da blir man jo virkelig ikke bekymret?!:inpain: Hun burde henvist deg til vekstkontroll om hun er usikker på om lille vokser som h*n skal!
Ja, synes også den var uelegant håndtert av henne. :bored:
 
Nei uffda! Da blir man jo virkelig ikke bekymret?!:inpain: Hun burde henvist deg til vekstkontroll om hun er usikker på om lille vokser som h*n skal!

Ja, synes også den var uelegant håndtert av henne. :bored:

Ja, kjenner jeg ble irritert nå. Å da kjenner jeg jo ekstra etter.. er han litt slappere enn vanlig? Har jeg ikke kjent han litt lite siste dagene?!
 
Ja, kjenner jeg ble irritert nå. Å da kjenner jeg jo ekstra etter.. er han litt slappere enn vanlig? Har jeg ikke kjent han litt lite siste dagene?!
Ville ringt tilbake og forlangt å bli henvist til vekstkontroll..
 
Ville ringt tilbake og forlangt å bli henvist til vekstkontroll..

Skal sjekke morkakeplassering neste mnd. Kommer til å spørre etter en estimering da. Men skal selvfølgelig ta kontakt tidligere om det ikke tar seg opp å blir mer aktivt inni her..:/
 
Har ikke blitt målt enda jeg[emoji848] når ble dere andre målt første gang? Er i uke 27 nå
 
26+5 og 33 cm. Opp 3 cm på 12 dager:rolleyes:
 
Hmm. Merkelig at ikke jordmor målte på forrige kontroll[emoji848]
Får håpe legen sjekker på kontroll i neste uke..
Legen min målte i uke 24, men sa at det var vanskelig å få pålitelige mål så tidlig. Kan godt være flere starter senere.
 
Har ikke blitt målt enda jeg[emoji848] når ble dere andre målt første gang? Er i uke 27 nå

Ble målt første gang i uke 24, hun ville begynne da slik hun tidligere fikk en kurve å følge med på :)
 
Ble målt første gang i uke 24, hun ville begynne da slik hun tidligere fikk en kurve å følge med på :)
Ble første gang målt i uke 24 jeg også. Ville ikke måle før vertfall.
 
Back
Topp