Syklus etter exu med cellegiftbehandling

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Hei!
Er det noen her som har vært så uheldige å ha opplevd en exu? Noen som har tatt cellegift som behandling?

Etter 2-3 måneder ble syklusene mine så rare. Spotting fra CD 7-8 og gjerne 5 dager spotting før mens. Korte lutealfaser på mellom 9-10 dager. Gikk fra 28-29 dagers syklus til 25-26. Er så lei nå! Over ett halvt år siden exu'en og fremdeles ikke gravid. Er så redd for at dette har ødelagt sjansene mine! Prøver fortsatt på første barnet og har hatt en MA i april 2016 en SA i juli 2016 og exu i februar 2017. Et prøvere siden august 2015.

Nå skal det sies at jeg aldri sjekket etter EL før exu'en, så vet strengt tatt ikke hvor lang lutealfasen var da heller. Men spottet iallefall ikke så lenge før mens, og syklusene var generelt litt lenger..

Noen historier å dele?
 
Har ikke erfaring med ex u så kan ikke svare på spørsmålet ditt.
Håper noen har noen tips. Lykke til med videre prøving.
 
Jeg har hatt exu. Desverre for meg visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg akutt ble veldig dårlig. Ble hasteoperert med åpen operasjon og de fant 1 liter blod i buken. Så ingen cellegift på meg. Fjernet en eggleder og en eggstokk. Har etterhvert fått en mistanke om at jeg ikke kom ordentlig i gang med eggløsning og normal syklus før etter ca et år. Nå er det halvannet år siden og fortsatt ikke gravid. Så jeg kan desverre ikke komme med oppmuntrende ord til deg
 
Back
Topp