Sykler du med barna?

Hater å sykle, og er kun 1km skolevei med sykkelsti. Ellers er det lite egnet for sykling her. ( smale landeveier med 80) Så dessverre lite. De sykler selv da, mest i boligfeltet her.
 
Jeg har ikke sykkel. Men småløper ved siden av hu minste på 6 år. 11 åringen sykler fritt.
 
Jeg har ikke sykkel.
 
Har både sykkelvogn og sykkel, men har bodd for langt unna jobb til å gidde å sykle nå. Når vi flytter blir det kortere vei både til jobb og barnehage, og jeg har meldt meg på et sykkelprosjekt som går over ni måneder-blir spennende å se! Er glad i å sykle, men mini er litt liten til å sykle helt alene ved siden av meg, da må jeg gå i såfall.
 
Han både sykler selv og sitter i sykkelvogn, kommer an på hvor langt vi skal sykle, han er 3 år ;)
 
Ja, vi sykler på tur og til trening de gangene jeg ikke har med for mye utstyr. Han sykler selv og har gjort det i mange, mange år.
 
Helt uaktuelt der jeg bor, både å ha han bak og sykle med han før han blir betraktelig eldre :)
 
De er 5,5 og 9 år, så de sykler selv. Har 2 mil med gang- og sykkelveo rett uttafor døra, så er veldig heldige sånn sett :)
Tredjemann blir satt i sykkelvogn neste år (blir for liten til det i årets sykkelsesong).
 
Syklet med sykkelvogn før, nå er hun så stor at hun heller vil sykle selv :)
 
Vi skal kjøpe oss nye sykler nå, og sykkelvogn som også kan brukes som "pulk", så da skal det sykles og gåes masse på ski ;)
 
Jeg liker ikke å sykle, så vi har aldri brukt sykkelvogn. Brukt beina å gått. Nå er dem så store at dem sykler alene dit dem skal.
 
Vi har sykler alle mann, men har ikke syklet såå mye. Samboer har syklet til og fra jobb innimellom.
Da har han brukt sykkelvogn når han hentet i bhg.

Eldste på 8 sykler selv nå, gjort siden ham var 6.

Frøkna på 5 er ikke så tøff på sykkel, så hun sitter i sykkelvogn

Fra neste uke begynner jeg å jobbe max 1 km hjemmefra, så da blir det sykkel eller beina på meg. Og frøkna i sykkelvogn siden hennes bhg er 2 min unna min jobb.
 
Har brukt sykkelvogn til begge ungene. Men så tok den litt stor plass i garasjen så har byttet den ut da vi arvet et sykkelsete. Har ikke prøvd det enda. Begge har elsket å sitte på med sykkel. Eldste på 9 har jo syklet selv lenge nå. Sykkeltur er en fin familieaktivitet.
 
Sykkelvogn og sykler selv. 7 mnd og 3,5 år
 
Back
Topp