Sykemeldte

Minnie_mus

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Er det mange sykemeldte eller på svangerskapspenger her?
Jeg har så liten lyst til å sykemelde meg, men klarer plutselig ingenting med denne kvalmen. Den er så intens nå.
 
Jeg er i fin form, men blir svangerskapspenger når jobben blir farlig for lille.

Jeg har brukt å fått 50% sykemld i tidligere sv.skap når jeg har vært kvalm [emoji5] hør med legen din!
 
Jeg er i fin form, men blir svangerskapspenger når jobben blir farlig for lille.

Jeg har brukt å fått 50% sykemld i tidligere sv.skap når jeg har vært kvalm [emoji5] hør med legen din!
Jeg har hatt hyperemessis i de to forrige og fått 100% hver gang. Hadde bare håpet å slippe unna det nå.
 
Jeg fikk et par uker med 100% sykemelding med forrige. For de aller fleste så avtar jo kvalmen etterhvert . Jeg syntes hvertfall det var veldig godt å få slippe jobb da utslittheten var på sitt verste... Ikke et nederlag det!
Jeg jobbet fullt frem til permisjonsstart etter det.
 
100% sykemeldt pga gjentatte aborter
 
100% sykemeldt pga hyperemesis [emoji17] Er 10 uker nå så håper det bare er maks et par uker igjen av det verste...
 
Er vi virkelig så mange med gjentatte aborter/habituell abort her i september???
 
Jeg tok egenmelding igår pga kvalme.
Er ikke akkurat i god form, men er på jobb og tar det veldig med ro. Jeg har kontorjobb, så kan sitte og gjøre ingenting når det blir for ille.
Skal begynne ny jobb på torsdag og gruer meg til hvordan det skal gå:sorry:
Tenkte ringe bemanningsbyrået i dag og fortelle om situasjonen, gruer meg til det og.

I tillegg kan jeg nok se frem til bekkenløsning om kanskje så lite som 3 uker:( fikk i uke 15 i svangerskap nr 2 og uke 10 i fjor.
Er nå i uke 7, og blir vel ikke akkurat en ressurs i den nye jobben:(
 
Jeg har 1 MA + 2 SA bak meg, og all tilbakemelding jeg får fra legene er "dette er helt normalt". Jeg har ikke blitt tilbudt noen sykemelding - verken under selve abortene eller nå som jeg er gravid igjen - og selv TUL måtte jeg begrunne med at jeg tross alt skulle begynne på blodfortynnende så fort jeg var konstatert gravid.

Jobber 100% og har ingen problemer med kvalme, bekken eller noe annet.
 
Jeg har 1 MA + 2 SA bak meg, og all tilbakemelding jeg får fra legene er "dette er helt normalt". Jeg har ikke blitt tilbudt noen sykemelding - verken under selve abortene eller nå som jeg er gravid igjen - og selv TUL måtte jeg begrunne med at jeg tross alt skulle begynne på blodfortynnende så fort jeg var konstatert gravid.

Jobber 100% og har ingen problemer med kvalme, bekken eller noe annet.
Jeg har også 1ma og 2sa og heller ille blitt sykemeldt pga det.
Men så utrolig heldig du er som ikke er kvalm og kaster opp [emoji4]
 
Jeg har også 1ma og 2sa og heller ille blitt sykemeldt pga det.
Men så utrolig heldig du er som ikke er kvalm og kaster opp [emoji4]

Jepp, det gjør litt opp for at jeg må sette sprøyter på meg selv to ganger om dagen hele svangerskapet ;)
 
Jeg har 1 MA + 2 SA bak meg, og all tilbakemelding jeg får fra legene er "dette er helt normalt". Jeg har ikke blitt tilbudt noen sykemelding - verken under selve abortene eller nå som jeg er gravid igjen - og selv TUL måtte jeg begrunne med at jeg tross alt skulle begynne på blodfortynnende så fort jeg var konstatert gravid.

Jobber 100% og har ingen problemer med kvalme, bekken eller noe annet.

Da er vi flere i samme båt. Jeg er også i 100% jobb og har ingen problemer utenom en trøtthet og litt kvalme.
 
Back
Topp