Sykemeldt allerede..

Ida-2+1

Andre møte med forumet
7+3, og jeg har i første omgang blitt sykemeldt for 14 dager på grunn av ryggen.
Må ha hjelp til å kle på meg, liksom.. [emoji87]
Jobber som sykepleier på en ganske tung avdeling, så jeg er jo sånn sett glad for at legen tok hensyn til det. Jeg syns jo det er aaltfor tidlig å bli så preget allerede nå..
Ellers er vel dette første symptomet jeg har, veldig uvant, da jeg i begge de to forrige har hatt hyperemesis. Nesten så jeg enda ikke tør å tro at det er en liten bønne inni der.. [emoji87]
 
Oida, det hørtes ikke noe særlig ut å bli plaga så tidlig. Men krysser fingra for at dette er det svangerskapet der du slipper ekstrem kvalme da! Går nok helst fint med bønna sjøl om du ikke spyr :)
 
Jeg har også blitt sykemeldt allerede. 6+3 i dag og ble sykemeldt da jeg var 6+0. Følte også at det var aaltfor tidlig.. Eneste plagen jeg har er at jeg er utrolig kvalm hele dagen, må holde meg mye i ro for at magen ikke skal vrenge seg helt og sliter veldig med å spise. Litt kjedelig å bli sykemeldt så tidlig, men kroppen kjører sitt eget løp så det er ikke noe man kan noe for. Det viktigste er å ta hensyn til kroppen og den lille spiren :happy: Jobb kommer i andre rekke og det skal man ikke ha dårlig samvittighet for :) Håper du føler deg bedre snart :Heartred
 
7+3, og jeg har i første omgang blitt sykemeldt for 14 dager på grunn av ryggen.
Må ha hjelp til å kle på meg, liksom.. [emoji87]
Jobber som sykepleier på en ganske tung avdeling, så jeg er jo sånn sett glad for at legen tok hensyn til det. Jeg syns jo det er aaltfor tidlig å bli så preget allerede nå..
Ellers er vel dette første symptomet jeg har, veldig uvant, da jeg i begge de to forrige har hatt hyperemesis. Nesten så jeg enda ikke tør å tro at det er en liten bønne inni der.. [emoji87]

Jeg ble sykmeldt typ i uke 5 pga hyperemesis. Er i uke 10 nå og fortsatt 100% sykemeldt.. Så du er ikke alene :/
 
Back
Topp