Sykemelding antall timer INK helligdag

Froggc86

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Jeg jobber fortiden 40%, i neste uke er det helligdag 1 mai. Hvordan blir det egentlig med foredlingen av timene da? Jeg har hittill jobbet 5 timer 3 dager i uken. Jeg jobber forresten ikke helligdager.

Kjenner jeg er helt grønn på utregninger av slikt [emoji85] håper noen kan hjelpe [emoji4]
 
Har du faste dager du jobber på? Der jeg jobber er det sånn at om en helligdag havner på din jobbedag, så inkluderes det i de 40%, altså du må jobbe mindre på lik linje med de som jobber fullt.
 
Har du faste dager du jobber på? Der jeg jobber er det sånn at om en helligdag havner på din jobbedag, så inkluderes det i de 40%, altså du må jobbe mindre på lik linje med de som jobber fullt.

Nei her planlegges det med kollegaer hvordan jeg jobber uke for uke... så ingen faste dager!
 
Ser ut til at du normalt jobber 37,5 timer i uka, siden 40% er 15 timer? Da skal du i såfall jobbe 12 timer den uka det er helligdag, f.eks. 3*4 timer eller 2*6 [emoji106] Altså 40% av 30 timer. Er i hvertfall sånn jeg regner det ut når jeg har sykemeldte på min avdeling [emoji12]
 
Back
Topp