Sykehuset Innlandet, Kongsvinger

Fikk keisersnitt med gutten vår i november 2015 på Kongsvinger. Følte meg veldig godt ivaretatt, og det var riktig god oppfølging på familierommet de følgende dager både mht. bading, skifting, amming osv. Utrolig koselige folk der og hyggelig fødeavdeling.

Skal helt sikkert dit igjen i mars 2017 med nummer 2. :Heartred
(dessverre er jordmoren vår, som tok imot sønnen min, sluttet på avdelingen, så det er litt leit. :()
 
Er så usikker.
Har født mine andre to på Elverum. Dette blir eventuelt første på Kongsvinger da det denne gangen er nærmere enn Elverum.
Har hørt så mye rart om Kongsvinger sykehus, masse feil som blir gjort og slik.
Men ser ut til at folk har gode erfaringer av de som skriver her?! Min må bli tatt med Keisersnitt, og er så redd for at det skal gå galt.
Alle sier jo så mye rart, jeg blir bare så usikker å nervøs. Vet ikke hva jeg skal velge :/
 
Er så usikker.
Har født mine andre to på Elverum. Dette blir eventuelt første på Kongsvinger da det denne gangen er nærmere enn Elverum.
Har hørt så mye rart om Kongsvinger sykehus, masse feil som blir gjort og slik.
Men ser ut til at folk har gode erfaringer av de som skriver her?! Min må bli tatt med Keisersnitt, og er så redd for at det skal gå galt.
Alle sier jo så mye rart, jeg blir bare så usikker å nervøs. Vet ikke hva jeg skal velge :/
Ja er mye negativt om sykehuset, men føden der er en av de beste i landet. Jeg tok ks der nå i slutten ab januar. Det gikk kjempe fint :)
 
Planen er å føde på Kongsvinger siden vi bor 10 min unna Var der i dag på ultralydkontroll, veldig fornøyd med det. Har termin 16 april 2017
 
Fødte på Kongsvinger gang nr to. Helt ok, litt nedslitt og merkes er mange år siden noe egentlig er gjort synes jeg, men det kan være at jeg fødte på Tønsberg første gang og lå i helt nytt og moderne både føde og barselsrom.
 
Fødte for andre gang på Kongsvinger nå i April. Fantastiske ansatte, både jordmødre, barnepleiere og studenter.

Var på ekstrasjekk 2 ggr før fødsel. 4 dager etter hjemreise ble jeg dårlig og dro innom avdelingen, endte med innleggelse. 2 uker etter dette ble jeg dårlig igjen, og dro innom dem for samtale/sjekk. Alle gangene har jeg blitt tatt i mot på en helt fantastisk måte, og jeg har blitt tatt på alvor. De er så søte, vennlige, utrolig serviceinnstilte og herlige der. Kun godt å si om fødeavdelingen på Kongsvinger!
 
Jeg skal føde på kongsvinger . Har vært der et par ganger ( pga medisinsk abort ..og de var veldig snille )
Jeg gleder meg ..tror det er en bra fødeavdeling der :)
Er selv født der :happy:
 
Her blir det også Kongsvinger :) Har ikke hørt noe negativt om fødeavdelingen, selv om det har stormet litt rundt resten av sykehuset i det siste. Flere av mine venninner får ikke fullrost føden nok! Og de gangene jeg har vært innom til sjekk og ultralyd, har jeg alltid møtt blide og rolige mennesker :)
 
Noen som vet om de fortsatt tilbyr lystgass på Kongsvinger?
 
Noen som vet om de fortsatt tilbyr lystgass på Kongsvinger?

Dette lurer jeg på også, skal på UL i dag, så skal spørre der da :) Lurer også på fødselsforbredende kurs :)
 
Fødselforbredende kurs holdes gratis hver tirsdag på Kongsvinger Sykehus:) Anbefales fra uke 35 :)
 
Har bare positive ting å si om fødeavdelingen på Kongsvinger. Rolig avdeling med veldig dyktige og hyggelige ansatte. Følte oss så godt ivaretatt. Fikk bli så lenge vi ville på barsel. Anbefales på det varmeste!:)
 
Back
Topp