Sykdom, sykdom, sykdom..

Rita1994

Forelsket i forumet
Er deres små mye syke? Her er det det ene etter det andre. Akkurat nå har hun spysjuka, for andre gang i år. Føler det aldri tar slutt! Jeg har allerede over 30fraværsdager dette semesteret!
 
Ja, her har vi også omgangssyke for andre gang i år! Og masse syk, går stort sett i type forkjølelse og feber. Stadig noe.. Barnehagebarn? De sier jo at første året i barnehage er noe herk når det kommer til sykdom. Men at det skulle være sååå ille hadde jeg likevel ikke trodd
 
Ja, hun begynte i januar. Hadde heller ikke trodd det kom til å bli så ille! Føler hun alltid er sjuk, går bare 2-3dager før hun er sjuk igjen..
 
Her har snupps bare hatt en sykdomsrunde...fikk det skikkelig når hun først ble syk, halsbetennelse, ørebetennelse og virkelig elendig med feber,hoste og snørr!som varte i to uker men jeg er fortsatt hjemme så hun har ikke bøitt utsatt for de verste barnehage virusene (selv om vi er på besøk i bhg).
Men det første året i Bhg er det typisk myyyyye sykdom og hyppig, men de blir rustet og r bedre immunforsvar av det.....det blir bedre
 
Back
Topp