Syden med snuppa i helga:)

MissSiddis

Forelsket i forumet
Da skal jeg og min kjære reise med vår lille (erhm lille trille:p) som er 5 1/2 mnd til solvarme Tenerife i helgen og skal være på et resort i ei uke, kan tro vi gleder oss:)

Er det noen tips/must dere vil dele erfaringer med?

Vi skal ha med babynestet(trygghet/kjent duft),
vippestolen og litt leker (som hun liker veldig godt) ellers blir d blandt annet:

langarma bodyer,
søte tynne kjoler&jumpsuits
solhatte(r)
en del store kluter(til skygge osv),
grøt&2middagsglass,1-2 små skjeer
2(?)flasker,(jeg full ammer men mtp varmen og også så er hun fascinert av vann/noe å bite i)
Badebleier og også vanlige bleier(er jo unødvendig dyrt i syden)
Helsepledd , vaskekluter, håndkle
Reisevogn( Babyzen som også er håndbagasje)
Bæresele
Sammenleggbar stellematte
Solkrem så klart

Vurderer litt og ha med et sånn typisk ullpledd/håndkle (kjøpt tidligere i syden) sånn me glidelås i den ene enden og to knapper i andre(sjønner?:p)så har hun en babygym/liggeplass/god å varm... men den tar jo stor plass da men allikevel- da har hun alltid noe å ligge på om det er gulv,plen eller balkong,strand liksom...

Hmmm sikkert andre ting også som jeg ikke kommer på.

Del gjerne dine reise med baby syden tips,på forhånd taaaakk:):):)
 
Last edited:
Vi har hatt med UV telt, supert å ha på stranden eller der dere skal ligge. Babyer under 6mnd skal vel ikke ha solkrem, hs sa i allefall det til meg.

Ellers har vi også hatt med mesteparten av det du skriver, pluss solbriller til mini
 
Ville også hatt med UV telt og solbriller [emoji4] jeg har også hatt god bruk for parasoll til vogna når vi har vært i syden, men det er sikkert ikke et must [emoji4]
 
Vi har hatt med UV telt, supert å ha på stranden eller der dere skal ligge. Babyer under 6mnd skal vel ikke ha solkrem, hs sa i allefall det til meg.

Ellers har vi også hatt med mesteparten av det du skriver, pluss solbriller til mini


Ang solkrem så har jeg ikke tenkt å smøre henne fra topp til tå med det hele veien, hun har så god å myk hus og har klart meg fint uten kremer o.l til nå så tenker bare ha det sånn litt, hun skal jo være beskyttet/skjermet så er ikke solkrem jeg i hovedgrunn skal bruke som beskyttelse om dere sjønner.
Har tenkt litt på uv telt men da jeg tror at vi (desverre) ikke kommer til å ligge mye på stranden(siden min kjære ikke liker å ligge lenge så vet jeg liksom ikke hvor mye det blir vits. Evnt kan vi kjøpe der?
 
Ville også hatt med UV telt og solbriller [emoji4] jeg har også hatt god bruk for parasoll til vogna når vi har vært i syden, men det er sikkert ikke et must [emoji4]

Solbriller kjøpes på apoteket her tenker jeg? Får ordne det imorgen:)
 
Back
Topp