Syden med 4- og 2-åring, armringer/sikkerhetsutstyr?

BKNO13041

Forelsket i forumet
Hva anbefaler dere å ha med av slikt utstyr? De skal bade i barnebasseng stort sett ser jeg for meg, ellers er det strand og vanlig basseng der da.
 
2åringen vår brukte armringer da hun badet, storkoste seg med det :) vi hadde med badering også, men den ble ikke brukt:p vi var i kroatia i begynnelsen av juni.
 
Når det gjelder sikkerhet og bading så kan badesko være lurt, stranden kan bli brennende varm og det er lett å skli med bassenget :) Til minste hadde jeg vurdert en slik badering med sete oppi (hvis du skjønner hva jeg mener, på en måte en oppblåsbar stol) i tillegg til armringer hvis barnet skulle falle ut (fortere gjort enn man tror). Hvis det er barnebasseng er det ikke dypt nok til at eldste skal bikke under tror jeg? :)
 
Vi skal reise til Kroatia med dattra vår på 3 år å vi skal kjøpe alt av badeleker, badering og armeringer der nede, badesko skal hun også bruke som jeg har kjøpt på barnas hus. Anbefaler at barna bruker badesko i syden siden sanden er brennvarm å til og med jeg som er voksen klarer ikke å gå på sanden i syden uten sko. Samme med flisene ved bassengen som er varme og glatte. Så anbefaler å ha det med ihvertfall. Vet at de selger badesko på barnas hus, muligens coop obs har. Eller så vet jeg jollyroom har. :)
 
Kjøp når du kommer frem, er mye billigere der
 
Back
Topp