*Sy tråden*

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Vi har en strikketråd, så hvorfor ikke en sy tråd.
Noen som syr her andre enn meg?
Hva skal dere sy til babyen?

Jeg laget, vognpose, siklesmekker, ringslynger, meitai, oppbevaringsposer og trekk til små vognposer da jeg gikk gravid med Vesla.

Tenkte jeg skulle sy babynest som neste prosjekt. :D
 
Jeg elsker å sy enkle plagg til barna. Har kjøpt mønster på sparkebukser og bodyer, Håper å kunne sy det til baby etterhvert. :)
 
Jeg elsker å sy enkle plagg til barna. Har kjøpt mønster på sparkebukser og bodyer, Håper å kunne sy det til baby etterhvert. :)
kjøp OTTOBRE blader. de har masse fine oppskrifter. Å de er lette å følge!
 
Jeg prøvde å bestille et gammelt OTTOBRE på grunn av babymønster, men det kom aldri. Kanskje jeg skal prøve igjen med et nyere nummer, som det er større sjanse for at de har? Jeg syr en del etter boken "heilt spesiell og jubel", men størrelsene der må tilpasses mye for å passe mine barn. Tør nok ikke sy mye derfra til baby før jeg har en å prøve på.
 
Jeg prøvde å bestille et gammelt OTTOBRE på grunn av babymønster, men det kom aldri. Kanskje jeg skal prøve igjen med et nyere nummer, som det er større sjanse for at de har? Jeg syr en del etter boken "heilt spesiell og jubel", men størrelsene der må tilpasses mye for å passe mine barn. Tør nok ikke sy mye derfra til baby før jeg har en å prøve på.

hehe ser den. Men du kan jo sy andre ting da. utstyr f.eks.
 
Det var egentlig en god ide, kanskje noe utstyr i nøytrale farger. Jeg er litt bakvendt skrudd sammen, så hvis jeg mister denne spiren nå, så trøster det meg faktisk å lage noe til baby, for å overbevise meg selv om at jeg får en til slutt.
 
Det var egentlig en god ide, kanskje noe utstyr i nøytrale farger. Jeg er litt bakvendt skrudd sammen, så hvis jeg mister denne spiren nå, så trøster det meg faktisk å lage noe til baby, for å overbevise meg selv om at jeg får en til slutt.
utstyr er jo noe du alltid trenger uansett..
babynest.
ammepute.
voksipose
bæretøy osv osv.
 
utstyr er jo noe du alltid trenger uansett..
babynest.
ammepute.
voksipose
bæretøy osv osv.
Jeg er den (u)heldige eier av to voksiposer med trekk både i guttefarge og jentefarge, ringslyng, to meitai, og bæresjal. Jeg kan ikke fordra ammeputer... Babynest da kanskje? :D

Hvorfor i all verden har jeg tatt vare på alt babyutstyret, når jeg er så glad i å kjøpe og lage nytt? :p
 
Jeg er den (u)heldige eier av to voksiposer med trekk både i guttefarge og jentefarge, ringslyng, to meitai, og bæresjal. Jeg kan ikke fordra ammeputer... Babynest da kanskje? :D

Hvorfor i all verden har jeg tatt vare på alt babyutstyret, når jeg er så glad i å kjøpe og lage nytt? :p
selge det da. så lage nytt :D
 
Jeg syr og hekler men begynner nok ikke på noe enda!
 
Æ broder :) Kjempe artig <3 Broder alt mulig, fra dåpsbilda te store andre bilda <3 Elska det
 
Jeg syr og broderer litt, men tror ikke jeg begynner på noe ennå. Venter nok til jeg er forbi 12+0 :) Supert å få idéer fra dere andre :)
 

Vedlegg

  • 20130819_203306.jpg
    20130819_203306.jpg
    582,5 KB · Visninger: 62
  • 20131015_164224 (2).jpg
    20131015_164224 (2).jpg
    927,5 KB · Visninger: 62
  • 20131015_164241 (2).jpg
    20131015_164241 (2).jpg
    902,8 KB · Visninger: 58
  • willia.jpg
    willia.jpg
    64,2 KB · Visninger: 64
Back
Topp