Sy/strikke/hekle ? ✂️

mammatil3i2018

Betatt av forumet
Noen flere her som har planer om å lage noe til den lille ? Og når tørr dere evnt. å begynne ? Har allerede tjuvstarta litt før jeg ble gravid jeg ;)
396c3501a6ec7810629ce5c169a87807.jpg
 
Så fin body! Kommer nok til å strikke en del og kanskje sy litt selv. Har en del fint stoff jeg kunne tenkt meg å sydd småplagg av, også må jeg jo strikke hentesettet selv [emoji4] Ser masse på Pinterest for å få ideer for tiden, men har ikke laget noe riktig enda.
 
Så fin body!! Har du overlockmaskin?

Har strikket ganske mye før jeg ble gravid, blitt en del etter 2 år med prøving [emoji15] og blir nok mye mer her i løpet av graviditeten [emoji4][emoji106] tenker å sy babynest og sengeslange osv [emoji3]
 
Noen flere her som har planer om å lage noe til den lille ? Og når tørr dere evnt. å begynne ? Har allerede tjuvstarta litt før jeg ble gravid jeg ;)
396c3501a6ec7810629ce5c169a87807.jpg

Ååå den var fiiin :love017

Har ikke sånne egenskaper i meg jeg. Kan bare drømme om sånt, og håpe andre kan strikke,sy, og hekle noe spesielt. Fått litt av Svigermor, men er ikke alltid like glad for det som kommer:laughing025
Hender det er lite praktisk i bruk, ikke min smak, eller ikke, for mine barns kropper:happy118
Lettere når jeg får velge farger, og hva jeg trenger til dem.
 
Jeg heklet endel til første, men har lyst til å sy mer denne gangen! Begynte med heklinga lenge før jeg ble gravid, tenker å begynne med noe småpjusk til lille i magen nå snart [emoji173]
 
Jeg venter til etter OUL med å strikke, lettere å velge farger da. Moren min har allerede startet å strikke, er første barnebarnet så hun er i ekstase [emoji16]
 
Så fin body!! Har du overlockmaskin?

Har strikket ganske mye før jeg ble gravid, blitt en del etter 2 år med prøving [emoji15] og blir nok mye mer her i løpet av graviditeten [emoji4][emoji106] tenker å sy babynest og sengeslange osv [emoji3]

Takk :))) Det har jeg og jeg elsker den [emoji7] Skal prøve meg på Babynest jeg og :)))
 
Jeg kommer nok til å strikke litt, og vil sy nytt babynest. Har brukt opp det fra storebror tror jeg. Kjekt å ha to stykk, så du alltid har et rent[emoji4] men tror jeg vil vente på å vite kjønn før jeg lager noe.
 
Jeg skal strikke masse, og har allerede strikket en hel masse![emoji85] Begynte å strikke babyklær for to år siden, ble nettopp ferdig med ett hentesett også![emoji846] fant ut at jeg er gravid idag, og kunne da bruke det ene settet til ett bilde [emoji173]️
627f4b4dbced4ff2a41aa06ed02fe83b.heic

Åååh så nydelig [emoji7] Å så lurt med slikt bilde da [emoji1376][emoji1376][emoji1376]
 
Om du liker å sy så anbefales jeg overlock :) Jeg ble helt hekta etter jeg fikk den ;)

Liker å sy, men har ikke prøvd meg på å lage klær fra scratch. Har jo sydd om litt, lagt opp bukser osv, men det har gått mest i interiør egentlig. Frister da! Får se hva jeg tar meg råd til, blir plutselig en del utgifter til førstemann vi venter i juni nå [emoji6]
 
Back
Topp