mammatil3i2018
Betatt av forumet
Noen flere her som har planer om å lage noe til den lille ? Og når tørr dere evnt. å begynne ? Har allerede tjuvstarta litt før jeg ble gravid jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen flere her som har planer om å lage noe til den lille ? Og når tørr dere evnt. å begynne ? Har allerede tjuvstarta litt før jeg ble gravid jeg
Så fin body!! Har du overlockmaskin?
Har strikket ganske mye før jeg ble gravid, blitt en del etter 2 år med prøving [emoji15] og blir nok mye mer her i løpet av graviditeten [emoji4][emoji106] tenker å sy babynest og sengeslange osv [emoji3]
Takk )) Det har jeg og jeg elsker den [emoji7] Skal prøve meg på Babynest jeg og ))
Hva er en overlock maskin? Hva skiller det fra en vanlig symaskin?
En overlock syr, kaster over og kutter kanten samtidig Blir slik du ser butikkjøpte klær vanligvis ser ut inni
Jeg skal strikke masse, og har allerede strikket en hel masse![emoji85] Begynte å strikke babyklær for to år siden, ble nettopp ferdig med ett hentesett også![emoji846] fant ut at jeg er gravid idag, og kunne da bruke det ene settet til ett bilde [emoji173]️
Aaah! Takk for forklaring Det hørtes veldig smart ut! Er finishen jeg ikke er så god på med min Singer tradition [emoji12]
Åååh så nydelig [emoji7] Å så lurt med slikt bilde da [emoji1376][emoji1376][emoji1376]
Om du liker å sy så anbefales jeg overlock Jeg ble helt hekta etter jeg fikk den