Sy joggebukse/dress..hvilke stoff!??

Enhjørning!

Gift med forumet
Juliknøttene 2022
Tenkte å prøve meg på å sy joggebukse/dress til mini å vil ha sånn typisk joggebukse stoff i bomull enten med eller uten "hår". Men er det noen her som vet hva de kaller slike stoffer og hvor det kan kjøpes??
 
Isoli eller interlock er vanligst i joggebukser. Jersey er mer til t-skjorter og tynne gensere synes jeg, men noen syr bukser i det også. Jeg har sydd en del tynne joggebukser til barna i ribb fra stoff og stil, den har en tykkelse et sted mellom jersey og isoli.
 
Isoli eller interlock er vanligst i joggebukser. Jersey er mer til t-skjorter og tynne gensere synes jeg, men noen syr bukser i det også. Jeg har sydd en del tynne joggebukser til barna i ribb fra stoff og stil, den har en tykkelse et sted mellom jersey og isoli.

Ja jeg tenkte på noe tykkere enn jersey da det er tenkt at det skal brukes i vinter månedene og jersey blir noe tynnt da syns jeg!
Takk for svar:)
 
Isoli og interlock blir det jeg kommer på som passer :) isolien fra stoff og stil er relativt tynn synes jeg. Ikke like tykk og "fluffy" som mange kjøpe-joggebukser. Men ypperlig for mi frøken som er litt varm av seg :)
 
Back
Topp