svimmel

AB

Forumet er livet
de siste dagene har jeg hatt "episoder" der det har svimlet litt for meg.. det føles akkurat som om jeg holder på å besvime, men det varer bare noen få sekunder.. tenkte kanskje jeg manglet jern, men har jo tatt vitaminer med jern i, så kan ikke helt forstå det.. andre som har opplevd eller vet noe om hva det kan komme av??

Skal heldigvis på første sjekk til legen i morra, så får nok svar da... men grei å høre om andre har hatt liknende opplevelser..
 
Hei! Jeg tror det er et av svangerskaps symtomene! Tror de fleste blir litt svimmel uten at det trenger å være noe gale... men det er jo lurt å spørre legen uansett da! travelt å være bekymret å lure på ting så sikkert like greit å finne det ut så fort som mulig! Husker ivertfall selv at jeg var mye svimmel... er det avatil enda også! (jeg går på jern tilskudd)

Lykke til[:)]

klem, klem
 
takk for svar.. merkelig nok betryggende at flere opplever det samme.. Det er så mye som er normalt i et svangerskap.. men det er liksom så vanskelig å forstå.. hehe...
 
Mulig du har lavt blodtrykk da. Eller stresshodepine. Griet å snakke med legen i morga da. Lykke til
 
Jeg har vært mye svimmel helt siden før jeg testet positivt. Det er spesielt når jeg reiser meg opp. Jeg har lest at det er helt normalt å bli litt svimmel når man er gravid. Jeg trodde først det var jernmangel, men blodprøven jeg tok på første legetime viste at jern-verdiene var helt fine. Tror ikke det er noe vi kan gjøre med det, så vi får vel bare venne oss til det!
 
Var også svimmel tidligere i svangerskapet, og svimte av tre ganger på jobb [8|] Hadde veldig lavt blodtrykk i begynnelsen, i tillegg til svangerskapskvalme med oppkast hver dag..[&:]
 
Back
Topp