Svigerfamilien..

mammaa til snart 2

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg må få lufta meg litt her.. for 9 mnd siden fødte jeg og min samboer vårt første barn. (Gutt)
I hele svangerskapet så gleder alle seg til lillemann kom. Men etter han kom til verden så har så å si ingen i svigerfamilien tatt seg bryet med å bli kjent med gutten vår.. Svigerfar med hans kjæreste pluss svigermor og min mor pluss brødrene kom å besøkte oss på sykehuset (noe som var veldig koselig) Neste gang dem så han var i oktober!! Altså det gikk hele 2 mnd før dem så han igjen.. dem bor 5 min unna oss (både svigermor og svigerfar) å når dem først er på besøk (ja, for vi blir aldri bedt bort) så er dem Max en time å er da mer opptatt av å snakke med oss en å bli kjent med gutten vår.. jeg blir så utrolig lei meg, da jeg selv har veldig liten familie mens min kjæreste har masse familie. Min svigerfar har 2 bonus barnebarn med den nye kjæresten sin som jeg ser dem er mye med da hans kjæreste legger ut masse bilder på fb av de (at dem koser seg på hytta,middager osv) vi har prøvd å be dem mye på besøk, men er da alltid opptatt eller dem skal noe annet... jeg blir så utrolig lei meg, men det verste som skjedde var vel dåpen for sønnen vår. Var så å si ingen i familien som kom i kirka å i lokalet satt alle å pratet med sin familie (svigermor og svigerfar er skilt) og min familie blandet seg godt med alle. Ingen gratulasjoner, ingen som tok bilder(ikke i kirka heller alle løp nesten ut døra når vi var ferdige) og ingen utenom min mor og min familie holdt ungen vår en eneste gang under selskapet etterpå.. jeg skal ikke forvente så mye av folk, å det gjør jeg ikke heller men begynner å lure på om de i det hele tatt liker meg og sønnen min... :( dette ble et laaangt innlegg.. Jeg og bf har vært sammen i litt over 4 år
 
Jeg tenker.. man kan ikke tvinge noen til å ha interesse. Man må nesten bare tenke at det er deres tap. Og det er jo veldig synd for sønnen din. Kanskje de bare er litt mindre interessert nå, fordi han enda er såpass liten?
Har dere gått greit overens før lille kom til verden?
Vi har og et sett med besteforeldre som er lite interessert, og er mer opptatt av å prate om sitt, men jeg har bare slått meg til ro med det.

Skjønner alikevel at du er skuffet å lei deg! Du kan jo lufte deg å snakke med de? Kanskje det er en enkel sak å løse?
 
Back
Topp