Svar på blodprøver

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
9ECB0A05-54A2-4B13-BDF2-0756DD1388FE.jpeg Tok bare en skjermdump av det jeg skrev på skjult gruppe slapp jeg skrive to ganger :) noen med erfaring /tanker?
 
Burde jo ikke si feil så da er det vel 2 ting :hilarious:
 
Ikke alltid sammenheng mellom prøvene. Jeg hadde høyt nivå av jern og anemi på en gang :rolleyes: Hvis du er i tvil er det bare å ringe legen for å sjekke.
 
Kan du ikke be om verdiene på prøvene så får du endelig svar på om han sa feil. Kan jo godt være to tilstander. Har lavt stoffskifte og aldri hørt noe om kalsium.
 
Ikke alltid sammenheng mellom prøvene. Jeg hadde høyt nivå av jern og anemi på en gang :rolleyes: Hvis du er i tvil er det bare å ringe legen for å sjekke.

Det kan jo lett ha noe med at jern betyr svært lite for produksjon av blod. Det som er viktig er ferritin. Og det fins utallige typer anemier. Det er som regel en sammenheng mellom prøvesvar som «hører sammen». Er det ikke det så er det som regel fordi det er flere tilstander som påvirker.
 
Kan du ikke be om verdiene på prøvene så får du endelig svar på om han sa feil. Kan jo godt være to tilstander. Har lavt stoffskifte og aldri hørt noe om kalsium.
Takk for svar. Jeg har begynt på medsin for lavt stoffskifte nå. Enn så lenge avventer de med kalsium og tar snart nye prøver. Var ikke veldig forhøyet på kalsium, også mulig analysefeil. Også måtte jeg ha folat :)
 
Back
Topp