Svar fra NAV ang foreldrepenger

Det betyr ikke at du har fått avslag. Det betyr bare at du har fått et svar på søknaden din, den er ferdig behandlet.

Jeg har ikke søkt om foreldrepenger enda, men da jeg søkte på dagpenger for et stund tilbake fikk jeg samme teksten. Jeg fikk brev i posten noen dager senere om av dagpenger var innvilget.
 
Det betyr ikke at du har fått avslag. Det betyr bare at du har fått et svar på søknaden din, den er ferdig behandlet.

Jeg har ikke søkt om foreldrepenger enda, men da jeg søkte på dagpenger for et stund tilbake fikk jeg samme teksten. Jeg fikk brev i posten noen dager senere om av dagpenger var innvilget.

Tusen takk for svar! Blir så nervøs for at noe tull skal skje. Man leser jo om de rareste opplevelser andre har med NAV. Har virkelig ikke råd eller tid til å drive å krangle med NAV nå.

Når tenker du å søke om foreldrepenger?:)
 
Det betyr at søknaden er behandlet og du får vedtaksbrev i posten. Logger du deg inn på Ditt NAV med BankID, så kan du også lese vedtaksbrevet inne på "dine saker." Det ligger der allerede nå.
 
Tusen takk for svar! Blir så nervøs for at noe tull skal skje. Man leser jo om de rareste opplevelser andre har med NAV. Har virkelig ikke råd eller tid til å drive å krangle med NAV nå.

Når tenker du å søke om foreldrepenger?:)

Er så redd for at det skal bli krøll jeg også. Vi skal regne litt / se på kalender'n og lese oss opp nå i helgen. Også skal vi søke i morgen tenkte vi. Jeg syns det er litt ork å komme igang merker jeg :-/
 
Var akkurat slik formulering på mailen min, og min var godkjent.
Sjekk om det ikke ligger svar på din side på nett, så slipper du å vente på brev i posten.
 
Var akkurat slik formulering på mailen min, og min var godkjent.
Sjekk om det ikke ligger svar på din side på nett, så slipper du å vente på brev i posten.

Det betyr at søknaden er behandlet og du får vedtaksbrev i posten. Logger du deg inn på Ditt NAV med BankID, så kan du også lese vedtaksbrevet inne på "dine saker." Det ligger der allerede nå.

Når jeg går inn på "dine saker" så får jeg det ikke opp :-/ det står bare " Én søknad er ferdig behandlet. Du vil motta et vedtaksbrev i posten. Vi ber deg lese vedtaksbrevet før du eventuelt kontakter NAV."

Kunne dere se deres sak inne på NAV? :)

Tusen takk for alle svar
 
Når jeg går inn på "dine saker" så får jeg det ikke opp :-/ det står bare " Én søknad er ferdig behandlet. Du vil motta et vedtaksbrev i posten. Vi ber deg lese vedtaksbrevet før du eventuelt kontakter NAV."

Kunne dere se deres sak inne på NAV? :)

Tusen takk for alle svar
Jepp, den lå på min nav. Fikk link direkte til brev på mail også.
 
Jeg synes det var merkelig formulert:p kan ikke huske at jeg fikk den teksten selv. Men du trenger jo ikke å ringe før du får dette brevet da, det kommer nok:)

Synes forresten det er litt rotete inne på nav sine sider. Ligger det ikke brev flere forskjellige steder?
 
Når jeg går inn på "dine saker" så får jeg det ikke opp :-/ det står bare " Én søknad er ferdig behandlet. Du vil motta et vedtaksbrev i posten. Vi ber deg lese vedtaksbrevet før du eventuelt kontakter NAV."

Kunne dere se deres sak inne på NAV? :)

Tusen takk for alle svar

Jeg fikk ikke opp min inne på nav.no, for de hadde ikke utviklet den tjenesten enda.. Er to år siden da, men er sikkert likt noen steder enda [emoji23]
 
Back
Topp