Svangeskapsdagbok

Abigael

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Noen her som har kjøpt dagbok til å skrive i selv? Jeg klarer ikke bestemme meg, da det er så vanskelig å se hvordan bøkene er når man kikker på nett.
Har sett på den fra Minikids, og den som heter "'min svangerskapsdagbok"..

Noen som kan anbefale en?
 
Dette tenkte jeg på igår også, både ift med baby i magen og for babyen det første året.
 
Jeg har foreløpig bare en moleskine notatbok som jeg skal fylle med dagbokskriverier og polaroidbilder (så mange som jeg husker å ta under svangerskapet), men lurer også på å kjøpe "Gravid - en utfyllingsbok" fra cdon..
 
Og sånn ser ei tilfeldig uke ut i min

c873f3830c9530096c68972f738d3d71.jpg
 
Jeg har disse
7f68d46f134900a57fd0479c7963305f.jpg

Den snart mamma er veldig fin, men det er ikke direkte en utfyllingsbok og blir mer en oppsummeringsbok over svangerskapsmnd for mnd. Gravid er også veldig fin og blir mer en uke for uke.
fea5742482d971b65b49510ebadc4722.jpg

Samme med sandviks, som også er gratis [emoji108][emoji108]

Men har lyst på en liten boks for å gjøre daglige notater og tanker også. Da tror jeg bare at jeg bruker en vanlig notisbok/dagbok. Hittil bruker jeg bare preglife og legger inn notater.

PS. Jeg er et notat- og liste-menneske [emoji28]
 
Jeg og endte opp med å kjøpe en blank bok som jeg skal fylle ut selv - så håper jeg at jeg holde det ved like etter baby kommer.

Men da trenger jeg litt inspirasjon fra de standardbøkene - hva fyller man egentlig inn nå i 1. Og 2. Trimester? Før man kjenner spark og slikt? Skal selvfølgelig skrve om TUL og første innkjøp.
 
Har kjøpt en liten blank notat bok som jeg skriver i av og til, gjorde dette med første barnet også. Skriver liksom til lillefrøet så skal hun/han få når de komformerer seg eller skal ha barn selv eller noe sånn. Sparer vertfall til de er store :)
 
Back
Topp