Sutretråd..

Kmille

Forelsket i forumet
Siden vi har en jubeltråd allerede, så synes jeg vi burde dra igang en sutretråd også.
Det er ikke bare bare å være hormonell! ;)

Jeg begynner: siste nettene har vesla vår laget et bitte lite h**vete og jeg føler meg helt utslitt. Nå fant jeg nettopp ut at mannen blir borte fredag til onsdag kveld og jeg blir alene hjemme med vesla som sover dårlig og en hund som må luftes.. ser frem til helg, ja :-(
 
Blir sprø av å ikke vite om det er en frisk spire i magen eller ikke..
Har skikkelig hodepine i dag og, siden jeg sov alt for lenge i mårrest.. Mest lyst å bare sove til vi får vite om alt er bra!
 
Jeg er blitt sjuk... 3 dagen nå.. mannen er borte på 3 uka nå, og merker det skal bli godt å få han hjem til helga!

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Jeg er blitt sjuk... 3 dagen nå.. mannen er borte på 3 uka nå, og merker det skal bli godt å få han hjem til helga!

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Så kjedelig å være syk og hjemme alene :-/ Bra du får selskap igjen til helga :)
 
Siden vi har en jubeltråd allerede, så synes jeg vi burde dra igang en sutretråd også.
Det er ikke bare bare å være hormonell! ;)

Jeg begynner: siste nettene har vesla vår laget et bitte lite h**vete og jeg føler meg helt utslitt. Nå fant jeg nettopp ut at mannen blir borte fredag til onsdag kveld og jeg blir alene hjemme med vesla som sover dårlig og en hund som må luftes.. ser frem til helg, ja :-(

Hvor gammel er hun?
 
Blir sprø av å ikke vite om det er en frisk spire i magen eller ikke..
Har skikkelig hodepine i dag og, siden jeg sov alt for lenge i mårrest.. Mest lyst å bare sove til vi får vite om alt er bra!
skjønner deg godt altså. Ikke noe enkelt å bare vente.
 
Har ikke så mye å klage over, bare små ting.. Først at jeg har uvi og det gjør vondt. Mannen har vært borte i ca mnd og kommer ikke hjem før om 2 uker og jeg savner han sånn..
 
Redd for å miste, selv om jeg ikke har sett noe blod. Syntes tida går så sent. Vurderer å bestille ultralyd til ca uke 7 for å se/bekrefte at det er liv.
Må en ha en grunn for å få tidlig ultralyd?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Redd for å miste, selv om jeg ikke har sett noe blod. Syntes tida går så sent. Vurderer å bestille ultralyd til ca uke 7 for å se/bekrefte at det er liv.
Må en ha en grunn for å få tidlig ultralyd?


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis du går via fastlegen så må du ha en grunn. Men du kan også velge å gå privat. Men da koster det en del.

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Villig til å betale men tror ikke det er privat ultralyd i Kristiansand. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er også livredd for å miste hvert dag, livredd når jeg kjenner murringer - samtidig som det er ett godt tegn på at noe skjer. Tok enda en digital test i dag, stod 3+ nå da. Stigning da fra første som var 1-2. Skal på UL på tirsdag!! Kjempe spent
 
denne tråden passer meg godt.hodeverk og utav kroppen følelse.mer og mer halsvondt...gleder meg til gubben kommer fra jobb med is og trøste sjokolade:)
 
Sliter litt med tekniske ferdigheter... Men til 3x jentemamma
Flere private i krsand:). Bare å google "gynekolog kristiansand". Hørt mange nevne kristin trionstad. Ca rundt 1000kr+\- :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for infoen:). Trodde man trengte henvisning fra lege for å få time til gynekolog. Var sånn tidligere vet jeg når jeg skulle ha time til Faber-Svensson, nå Vik.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Villig til å betale men tror ikke det er privat ultralyd i Kristiansand. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Er det ikke ultralyd klinikken eller noe sånn der? Hvis du kan ta turen til Arendal, så kan du ringe kloster Jensen. Har vært hos han i begge mine svangerskap, men i uke 12. Anbefaler han på det sterkeste

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Ikke hørt om det jeg nei....men nå er det noen år siden jeg gikk gravid sist. Får ta noen telefoner i morgen, evnt ringe til Arendal. Ikke så langt å reise dit i tilfelle.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg litt behov for denne tråden altså...er skikkelig blæ!! Lillemann kom over til senga vår rundt 05.30...men det gjør han jo hver natt på ett eller annet tidspunkt. Og da har jeg et rituale på å gå og tisse :p Legger meg igjen og får skikkelig menssmerter i mage og korsrygg. Jeg har hatt murringer, men ikke smerter... Og det syntes jeg var skummelt altså :( Men ikke noe blod da foreløpig *bank i bordet*... Og luftsmerter på toppen av det, kvalm og driit trøtt. Kanskje jeg bare er gravid da:rolleyes: Baff!! Det hadde vært mye lettere å takle symptomer hvis man bare visste at alt gikk bra...
 
Back
Topp