supernaturalfan julen 2016

supernaturalfan

Glad i forumet
Allrighty. her er da mine planer for julen 2016. :)

Foreldrene til min samboer er skilt, så vi har tre familier vi bytter på å feire jul med. I fjor var første gang jeg og samboeren feiret jul sammen. Da inviterte vi mine foreldre hjem til oss. vi flyttet inn i hus sammen i fjor vår, og hadde nå plass til å ha besøk. Vi bodde i liten leilighet før vi flyttet.
I år har vi invitert min samboer sin far m/familie til å feire med oss.
Vi skal servere pinnekjøtt, og sikkert riskrem og is til dessert :)

Dette er også datteren vår sin første jul, så jeg ønsker å pynte og gjøre skikkelig stas hjemme :)



PLANER:

Julaften: Feire hjemme. Får besøk av svigerfar m/familie.

1.juledag:

2.juledag: Kalkun hos mine foreldre. Min bror med familie kommer også dit :)

Romjulen:
 
Last edited:
Hoff. er så utrolig sein med å begynne å planlegge julegaver i år! Fikk en liten jente 28.sept, så har hatt litt annet å tenke på ;)

OPPDATERT: 13.Desember

Planlagte gaver:
Bror og samboer: Gavekort XXL
Svoger 2: boxere

Gaver som er pakket og klar:
Mamma og pappa: verdikort hos Color Line.
Samboer: Regntøy
Svigerfar med samboer: Paiform og håndklær
Svigermor og mann: rosendahl pepperkvern
Svigerinne 1: klær
Svigerinne 2: vinglass
Svigerinne 3 og samboer: Kokebok
Niese 1 år: Jakke
Nevøer 7 og 11 år: Fifa17 og lego star wars spill. Til PS4
Svoger 1: dessertskåler og knivsett
Vennepar: Brettspill

TAR GLEDELIG IMOT TIPS!!



Ønsker meg:
Ullundertøy
Pannebånd
Gavekort på spa/massasje
Supernatural sesong 8 og nyere på blue ray
Heklebøker - amigurumi
Kjørehansker
T-skjorter
Tufte undertøy
Tufte sokker
Regnbukse

Ønsker oss: (meg og samboer)
Sengetøy
Babycall med kamera

Ønsker meg/oss til mini:
Biteleker
Badeleker
Tøybøker
Ull
Dyrehode (veggpynt)
 
Last edited:
da har jeg funnet på gave til samboer! Han har faktisk ikke regntøy! :eek: så da tenker jeg å gi ham det, slik at vi kan gå trilleturer sammen med mini, selv om det regner! :D
 
julen nærmer seg for fort! og jeg kjenner økonomien er trang dette året.. sikkert mye fordi vi nettopp har fått en liten en, som trenger endel ting og tang. og fordi jeg er sent ute med å kjøpe inn gaver, så jeg får ikke delt innkjøpene over flere lønninger.. :(
 
woohoo! ikke mange gavene igjen nå! :D

har snakket med mamma og avtalt at vi skal dit 2.juledag og spise kalkun ♡ mmm!
 
Kan si at julekortene er ordnet! tok bilde av mini hjemme, og lagde kort på babykort.no:) de kom i posten idag :D fine! ♡
 
Kan si at julekortene er ordnet! tok bilde av mini hjemme, og lagde kort på babykort.no:) de kom i posten idag :D fine! ♡

Så bra.

Vi må få tatt bilde. Av tre barn. Det yngste har for tiden feber, så venter litt.
 
hvordan blir det med tre barn da? :p syns det var vanskelig nok med et 'bra nok' bilde av én [emoji23]

Aldri prøvd

Yngste er nemlig født 25.12.15 så hun var ikke med på julekortene vi laget i fjor. Men to er vanskelig nok. Mulig det blir litt klipp og lim i år....
 
Back
Topp