Super viking / city bag

Halvthazaramamma17

Første møte med forumet
Gått meg vill i vognjungelen.. Bestemt meg for super viking understellet, men lurer på om City Bag også passer til det, og hva er egentlig forskjellen mellom super viking bag og city bag? Og hva med city bag supreme? Noen som har erfaringer med de forskjellige?
 
Har ikkje erfaring med akkurat dei modellane du nevner, kun Edge Duo og Nitro City. Har ikkje prøvd å bytte mellom understella endå, men eg ser for meg at det bør gå. Festeanordningene ser jo like ut, på begge. Kjøpte bilseteadapter til Emmaljunga, det var ikkje ulike adapter til dei ulike Emmaljunga-understella, kun eitt :)
 
Har ikkje erfaring med akkurat dei modellane du nevner, kun Edge Duo og Nitro City. Har ikkje prøvd å bytte mellom understella endå, men eg ser for meg at det bør gå. Festeanordningene ser jo like ut, på begge. Kjøpte bilseteadapter til Emmaljunga, det var ikkje ulike adapter til dei ulike Emmaljunga-understella, kun eitt :)
Så da har du City bag da? Stor nok, fornøyd? Er den jeg har tenkt på Super Viking understell, framfor Super Viking bag.
 
Så da har du City bag da? Stor nok, fornøyd? Er den jeg har tenkt på Super Viking understell, framfor Super Viking bag.
Ja, rekner med det er den eg har. Kjøpte brukt, men stod Nitro City. Passer supert til min 6mnd gamle kar på ca 70 cm, med diger lammeskinnspose i :)
 
Back
Topp