Sunnhetstråden sommeren 2018

ArcticMist

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Her kan vi alle sammen skryte av oss selv og hverandre! Vi motiverer hverandre ned i vekt!

Hvem er med? [emoji1][emoji16]

Jeg vil ned 15 kg.
Da er jeg fornøyd!
 
Herlig!
Da er vi allerede i gang!
Så langt har jeg gått ned 1,5 kg.
Gikk en liten topptur på søndag, tenker jeg skal gå en tur i kveld også! Blir ikke myyye trening ut av det men jeg er fornøyd så lenge det blir litt og jeg klarer å spise sunt! [emoji4][emoji1]
 
Har nå funnet ut at jeg skal nå målet innen november!! :) Håper jeg kanskje når målet litt før :D
 
Jeg vil være med! Startet rett etter påske så har tjuvstartet (ned 7,5kg) men har 5kg som må av men håpet er 10kg. Har som mål å klare det til slutten av august.
 
Herlig dere! Nå har jeg ikke all verdens med tid til å gå turer, skal prøve på en topptur eller 2 i helgen!

Status (antall kg til jeg er i mål):
25.05 15 kg
30.05 13,5 kg
01.06 13 kg

Føler det går bra her, men nå er det helg og svigers har invitert på besøk.. Haha, svigermor lager verdens aller beste mat så det er nærmest tortur å måtte holde seg til én porsjon! [emoji23]
 
Ble en tur opp til et fjellvann i nærheten i dag, 4,2 km hver vei!
Herlig tur, skal dit en kveld til uka også! [emoji4]

Merker det er i matveien jeg sliter med å være sunn akkurat nå! Håper det blir litt lettere til uka, som regel går det bedre i ukedagene når ikke fristelsene står på rekke og rad! [emoji28]

Hvordan går det med dere andre? [emoji4]
 
Har sklidd litt av matplanen så har hatt en uke fri fra den siden vekten hadde stagnert. Tilbake på planen tidligere i uken.

Start 07.04: 13kg fra målet
17.05: 7,5kg
23.06: 4,9kg igjen

Er veldig fornøyd med at kostholdsplanen fungerer så bra. Men er litt lei av å måtte være så strikt.
Men får jeg ikke trent så får det bare være sånn. Har kjøpt treningstrikker i det minste og har store planer om og starte og bruke de:)
 
Jeg ønsker å gå ned 18 kg fra der jeg er nå. Er fornøyd så lenge jeg kan klare å gå langsomt nedover i stedet for å holde vekten. Heldigvis går den ikke opp akkurat nå. Sliter veldig med spisingen og godtesuget. hjelper ikke å spise sunnere snacks som bær og frukt når jeg ikke klarer å rasjonere! Merkelig nok så drikker jeg lite vann nå i varmen også. Elsker egentlig vann.

Så fokuserer på nå i sommer: prøve å ikke spise hele tiden. Ikke ta is og middag med ungene bare for å spise med de. Distrahere oss med aktiviteter. Prøve å ta en gåtur alene på kveldene. Drikke mer vann. Mindre sjokolade hvis jeg klarer. Sove mer om nettene.
 
Aner ikke hva jeg veier, men jeg vil ned noen buksestørrelser. Til nå har jeg fått ned snart to str i sommer og glad for det
 
Ser ut som om målet om totalt -10kg i slutten av august blir hardt å nå... men har klart og holde vekten og litt til ned. Har mistet 8,8kg til nå men merker lite til det.
 
Back
Topp