Sulten..

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Flere her som våkner om natten med ekstrem sult?Går fort over til kvalme hvis jeg ikke spiser,men føler ikke jeg kan begynne å spise om natten...Noen tips?
 
Jepp, jeg kan våkne om natten og være så sulten at det nesten gjør vondt. Har da ikke sjangs til å sovne igjen.

Jeg spiser en god porsjon kveldsmat før jeg legger meg, det hjelper litt.
 
Flere her som våkner om natten med ekstrem sult?Går fort over til kvalme hvis jeg ikke spiser,men føler ikke jeg kan begynne å spise om natten...Noen tips?

Det er bare å spise om natta! Vet av mange som raider kjøleskapet om nettene. :)

Selv har jeg noe smått stående på nattbordet, som jeg tar av dersom jeg får behov for det ila. natta, som litt oppskjært frukt/banan, tørre kjekt o.l.

Egentlig et paradoks her for min del, blir kvalm når det har gått for lang tid fra jeg spiste sist, når jeg først spiser, får jeg ikke i meg stort, og ender med å bli kvalm etter å ha spist også... :arghh:
 
Jeg har stått opp noen netter for å spise jeg også [emoji6]
 
Jepp, jeg kan våkne om natten og være så sulten at det nesten gjør vondt. Har da ikke sjangs til å sovne igjen.

Jeg spiser en god porsjon kveldsmat før jeg legger meg, det hjelper litt.
«bra» jeg ikke er den eneste som sulter om natta...får prøve spise mer om kvelden og får heller ikke sove igjen,hverken om jeg spiser(våkner) eller sulter trøster meg med at overgangen til nattamming ikke blir så stor denne gangen..!
 
Hadde det sånn før. Hadde saltkjeks eller kornmo på nattbordet, og bare en kjeks eller to gjorde underverker[emoji4]
 
Jeg våkna i 2 tiden hver natt i en periode fordi jeg måtte ha mat, men fant ut at hvis jeg spiste kvelds i 21 tia så sov jeg bedre å våkna ikke.
 
Ikke om natten. Men jeg spiser litt frokost rundt kl 06.30 før jeg drar på jobb. Likevel er jeg dødsulten rundt 09:40-10:00 og da føles der som en evighet til 11 da det er lunsj :shifty:
 
Back
Topp