Sukkerfri pp

Skeiet litt ut igår, men det er greit. Tar jo litt tid å komme inn i nye vaner :)
 
Jeg fikk tantebesøk idag og er på cd1, så jeg gir meg selv lov til å spise litt snop (guri, jeg holdt på å skrive det med 2 p-er [emoji23][emoji23]), med vekt på litt. Fra i morgen er det tilbake til normalen igjen.

Pleier å lage meg fruktfat ellers, og kanskje litt usalta nøtter. Sistnevnte har jo ganske mye kalorier men er jo ganske sunt. Spiser ikke så mye av det pga mengde kalorier, men litt på en lørdag er lovt.
Haha, snopp er godt det og, men bedre med snop på cd1 i allefall [emoji28]
Skeiet litt ut igår, men det er greit. Tar jo litt tid å komme inn i nye vaner :)
Spiste et par never potetgull og litt 70%sjokolade selv [emoji14]
Føler vi må komme litt lenger over påsken, så blir det nok enklere [emoji14][emoji1360]
Vi er ikke nazi, er jo bare mennesker liksom :) men det hjelper å et mål om å spise litt mindre, og et sted man må skrive inn utskeielser, så innrømmer man det for selv selv og tenker kanskje to ganger for man stapper noe i munnen. Men idag er det lørdag :D
 
Nå har jeg nektet mannen å kjøpe mer, så det lille vi har igjen blir nok spist idag (mest av han), så da blir det sunnhet fremover [emoji16][emoji1362]
 
Tok meg noen biter i går siden det er helg, men gikk overraskende bra å begrense seg :) Var på butikken og fikk så sykt lyst på jordbær så da blir det jordbærbrunsj i dag :joyful: Det er så smak av sommer for meg!
 
Jeg spiste smågodt igår og litt mørk sjokolade til morgenkaffen idag :)
Spiste ikke mye smågodt da, klarte å styre meg uten at jeg følte at jeg begrensa meg :)
 
Igår spiste vi popcorn med sukkerfri mørk sjokolade smeltet over. Ikke hverdagskost, men veldig godt og greit på en lørdag :smug:

Sååååå nå er det bare å vente på onsdag hvor jeg har bursdag og skal få spise kake :hilarious:
 
Ble litt potetgull og smågodt her i går men lite til å være vanlig dose :p planer om å lage meg smoothie til frokost i dag:D

Litt er bedre enn full sprekk med samme dose eller mer enn du pleide ;)
 
Slenger meg med her :) CD 1 i dag, og motivert for at alt skal ligge best mulig til rette for en ny spire [emoji172][emoji271][emoji1317]
 
Sniker jo egentlig her inne. Men følger med dere[emoji6][emoji6]
Jeg er havna på lavkarbo kjører igjen. Lavkarbo uten all fettet:p nekter å gå opp 18kg i dette svangerskapet også[emoji12]
 
Jeg spiste 5 m's i går [emoji14] klarte ikke styre meg da mannen åpna posen [emoji14]

Men idag har jeg mer energi og føler meg mye mer motivert [emoji14]
 
Spiste sjokolade igår. Vant noe på konkurranse med ene hunden på søndag, og rakk ikke gjemme posen med de gode bitene i før mannen hadde åpnet den. Men, jeg gikk både tur med hundene og jobbet i hagen så kalorimessig håper jeg at det er "nullet ut". Jeg er så svak når jrg har tr... Men idag skal jeg være flink igjen!
 
Back
Topp