Sukkerfri pp

Flink! :D :D Jeg har gått ned 25 kg (eller, jeg gikk ned nærmere 35 kg, men gikk opp noe igjen etterpå) tidligere, og husker den deilige følelsen av å se tallet bare bli mindre og mindre. :D Veide 3-sifret en periode. :eek::oops: Nå er det "bare" 15 som skal vekk. Men det er jo gjerne de siste 10 som sitter hardest. Regner med de første 5 går ganske greit å få vekk. Håper i alle fall det.
Å, flink!! Jeg sleit med de siste 5. Gikk ned 3 av de 5 og innså at jeg følte meg mye bedre med de kg pluss :) ikke overvektig med de på heller så :) bryr meg ikke så mye tallet på vekta lenger, bryr meg mye mer om at jeg skal spise sunt, nok, trene og trives i min egen kropp. Akkurat nå føler jeg at jeg har for mye, men synes det er skummelt å "slanke meg" mens vi prøver..
 
Akkurat dét vet jeg at jeg ikke klarer.. Men all ære til dere som klarer det
emoji106.png
Jeg spiser sunt ellers, og trener mye, men i helgene spiser jeg sjokolade til den store gullmedaljen...
emoji85.png

JA, det der kjenner jeg meg igjen i :D
Er så flink på ukedagene, men så fort helga kommer...
 
Å, flink!! Jeg sleit med de siste 5. Gikk ned 3 av de 5 og innså at jeg følte meg mye bedre med de kg pluss :) ikke overvektig med de på heller så :) bryr meg ikke så mye tallet på vekta lenger, bryr meg mye mer om at jeg skal spise sunt, nok, trene og trives i min egen kropp. Akkurat nå føler jeg at jeg har for mye, men synes det er skummelt å "slanke meg" mens vi prøver..

Takk! Jeg har ikke satt et så lavt mål så troor jeg vil trives ca rundt den vekta. Bare jeg bikker under 70 kg er jeg fornøyd egentlig. Fortsatt noen kg overvektig, men ikke noe farlig. :) Det viktigste er jo å trives i egen kropp, og at en ikke er helseskadelig overvektig.

Sitter å har stirrekonk med potetgullposen mannen har lagt på stuebordet....

Oi, sleemt!

Her har dagen gått bra. Tok ei lita rute med mørk sjokolade etter lunsj på jobb i dag, ellers ikke noe utskeielser. Fristet veldig med safarikjeksen på slutten av arbeidsdagen da. De lar jo sånt ligge å slenge på kontoret hvor hvem som helst kan forsyne seg!
 
Hadde veldig lyst på sjokolade i dag men i stedet for å kjøpe det så kjøpte jeg en boks med jordbær som jeg skal kose meg med nå tenkte jeg[emoji4]
 
Jeg er også med [emoji3] så lei av smågodt...men føler jeg må spise opp restene. Men nei, nå blir det kun lørdager[emoji6]
 
Mannen hadde glemt av avtalen vår og handlet snop på tilbud idag [emoji849] så, er dessverre skyld i å ha smakt litt [emoji85] men nå blir det ikke kjøpt mer!!
 
Jeg må bare svippe innom og skryte litt av dere alle, dere er kjempeflinke! Jeg heier som bare det på dere :D
 
Mannen hadde glemt av avtalen vår og handlet snop på tilbud idag [emoji849] så, er dessverre skyld i å ha smakt litt [emoji85] men nå blir det ikke kjøpt mer!!
Åh, de menna ass.. i går lå det potetgull på bordet her. Jeg tok ikke, men fy søren jeg kjente det var vondt i hele meg.
Med en gang jeg kom inn døra fra jobb roper mannen "idag er det torsdag, da er det lov med godteriiii"... er ikke lov når det var lørdag hele forrige uke + mandag [emoji14]

Men idag skal jeg kjøpe en 70% kakao og ha til et glass vin. Føler det burde være lov. Kanskje jeg klarer meg med den på lørdag og?:p


Hva skal dere andre kose dere med på lørdag?
 
Jeg fikk tantebesøk idag og er på cd1, så jeg gir meg selv lov til å spise litt snop (guri, jeg holdt på å skrive det med 2 p-er [emoji23][emoji23]), med vekt på litt. Fra i morgen er det tilbake til normalen igjen.

Pleier å lage meg fruktfat ellers, og kanskje litt usalta nøtter. Sistnevnte har jo ganske mye kalorier men er jo ganske sunt. Spiser ikke så mye av det pga mengde kalorier, men litt på en lørdag er lovt.
 
Back
Topp