Sukkerfri pp

Søtpotetchips og smoothie/lemonade nå på kvelden. Greit alternativ til godteri, vanlig potetgull og lignende ;)
Flink!
Smoothie går det litt av her i huset og ;)Aldri prøvd søtpotetchips da, men det hørtes godt ut :joyful:hvordan lager man det?
 
Flink!
Smoothie går det litt av her i huset og ;)Aldri prøvd søtpotetchips da, men det hørtes godt ut :joyful:hvordan lager man det?

Kjøper ferdig på sånn fruktbutikk (evt på helsekost) ;)
 
Tenker at hemligheten ligger i å være aktiv. Er man aktiv så rekker man ikke tenke på søtsaker :)
Klarte heldigvis å stå opp kl 5, så straks freser vi ut døra på trening, godt å kjenne kroppen er enig, selvom hodet skulle ønske det kunne får hvile litt lenger [emoji14]
 
Flink!
Smoothie går det litt av her i huset og ;)Aldri prøvd søtpotetchips da, men det hørtes godt ut :joyful:hvordan lager man det?
Vi lager det i stekeovnen. Skjærer i staver, tar på olje, salt og pepper. Steker ved ca 200 grader i ca en halvtime, litt avhengig av hvor tjukke stavene er.
 
Jeg er igang, er på dag 2 uten snop og det går bra. Har også kuttet ut brusen i ukedagene. Kommer til å droppe den helt de neste to ukene tenker jeg, har vært helt avhengig av cola zero men drukket veldig lite av det det siste ukene. Merker at det også hjelper på søtsuget.

Skal også delta på fit på 30 dager på fb for en kickstart. Kanskje jeg får litt ny inspirasjon til middager og sunt "snop".

Kommer til å ha det regimet alle kommende pp (tror ikke det har klaffet nå nemlig). og i en ev. graviditet. [emoji4]
 
Starter dere på cd1 eller etter mens? [emoji57]
 
Har vært veldig flink og bare spist sunt idag, og var på intervallspinning ikveld. Motiveres veldig av at jo mer jeg går ned (er overvektig) jo bedre blir det ifh til graviditet.
 
Har vært veldig flink og bare spist sunt idag, og var på intervallspinning ikveld. Motiveres veldig av at jo mer jeg går ned (er overvektig) jo bedre blir det ifh til graviditet.
Jeg har selv gått ned 20+kg og jeg husker motivasjonen. Husker pappa sa, når jeg sa jeg hadde gått ned 2 kg. "Det er jo 4 smørpakker det jo". Etter det pleide jeg å se for meg smørpakker stabla etter hvert som jeg gikk ned :)

Heier på deg :D
 
Energibar var eneste "bad" jeg spiste idag før en calzone til middag (må rydde ut av fryseren..), men nå tror jeg ikke det er så mye mer der så da skal jeg nok klare meg frem til neste onsdag og bursdagsfeiring :)
 
Jeg har selv gått ned 20+kg og jeg husker motivasjonen. Husker pappa sa, når jeg sa jeg hadde gått ned 2 kg. "Det er jo 4 smørpakker det jo". Etter det pleide jeg å se for meg smørpakker stabla etter hvert som jeg gikk ned :)

Heier på deg :D

Flink! :D :D Jeg har gått ned 25 kg (eller, jeg gikk ned nærmere 35 kg, men gikk opp noe igjen etterpå) tidligere, og husker den deilige følelsen av å se tallet bare bli mindre og mindre. :D Veide 3-sifret en periode. :eek::oops: Nå er det "bare" 15 som skal vekk. Men det er jo gjerne de siste 10 som sitter hardest. Regner med de første 5 går ganske greit å få vekk. Håper i alle fall det.
 
Back
Topp