Sukkerfri pp

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Noen som er med?

Både litt påskerehab og for at det visstnok skal være bra for fertiliteten da :)

Det burde være lov med LITT godt på lørdag, men også klare å beherske seg [emoji14]
Jeg trenger i allefall litt støtte om jeg skal klare det :)
 
Akkurat dét vet jeg at jeg ikke klarer.. Men all ære til dere som klarer det[emoji106] Jeg spiser sunt ellers, og trener mye, men i helgene spiser jeg sjokolade til den store gullmedaljen... [emoji85]
 
Sukkerfri vet jeg ikke helt, men vi skal kutte ut snop i en mnd nå i alle fall [emoji846] bytter det ut med nøtter e.l er planen
 
Akkurat dét vet jeg at jeg ikke klarer.. Men all ære til dere som klarer det[emoji106] Jeg spiser sunt ellers, og trener mye, men i helgene spiser jeg sjokolade til den store gullmedaljen... [emoji85]
Det gjør jeg og. Men påska var ekstrem [emoji14] og ble ganske flink før påske med å holde fredag og lørdag som godisdag. Men nå vil jeg kun bruke lørdag som godtedag igjen :)
 
Sukkerfritt her til sommerferien med unntak av spesielle anledning (bursdag, 17. mai) :) Spennende om jeg klarer det.. Sorbetis er lov på varme dager (drikker jo ikke alkohol).
 
Åå det hadde vært så bra det! (Om jeg hadde klart det :hilarious:) målet er jo alltid å begrense seg til helgene men det hender jeg ryker på litt i ukedagene likevel :angelic:
 
Åå det hadde vært så bra det! (Om jeg hadde klart det :hilarious:) målet er jo alltid å begrense seg til helgene men det hender jeg ryker på litt i ukedagene likevel :angelic:
Det har vært mitt problem og. Derfor jeg må hente styrke herifra [emoji14] heller kjøpe inn deilig frukt å ha i hus :)
 
Det har vært mitt problem og. Derfor jeg må hente styrke herifra [emoji14] heller kjøpe inn deilig frukt å ha i hus :)
Hm.. kan jo hjelpe å gjøre det flersammen og så blir det litt mer "press" på å gjennomføre :pkanskje jeg skulle slengt meg med fra i morgen av da og ut denne syklusen i alle fall så får vi nå se hvordan det går :hilarious:
 
Jeg er med [emoji4] Har begynt et sunnere liv i dag [emoji85] Blei litt i overkant mye snop og god mat i påska ! Lenge siden jeg har vært veldig flink med kosthold og trening, men nå skal jeg bli det igjen [emoji4] Orker ikke å være slapp og daff og ikke føle meg bra, og ikke minst ikke være fornøyd med hvordan jeg ser ut [emoji85]
 
Jeg er med [emoji4] Har begynt et sunnere liv i dag [emoji85] Blei litt i overkant mye snop og god mat i påska ! Lenge siden jeg har vært veldig flink med kosthold og trening, men nå skal jeg bli det igjen [emoji4] Orker ikke å være slapp og daff og ikke føle meg bra, og ikke minst ikke være fornøyd med hvordan jeg ser ut [emoji85]
Nice :D
Hørte mannen knekke opp en kvikklunsj i sta, sa ropte jeg bare "nææææij", så gikk han å la den vekk og så poppa vi heller litt popcorn :)
 
Er med! Har allerede kasta meg med på en annen utfordring, så her blir det sukkerfritt frem til 17.mai. Er lov med Atkinsbar innimellom, og Pepsi Max ;)
 
Jeg er med [emoji2] Men fra i morra av [emoji23] [emoji23] [emoji23]
8530771f577e4c6f0644b9b69729faec.jpg
 
Søtpotetchips og smoothie/lemonade nå på kvelden. Greit alternativ til godteri, vanlig potetgull og lignende ;)
 
Back
Topp