Strikking og hekling

Ønskenrto

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Er det noen som har begynt å strikke eller hekle noe til den lille? Legg gjerne ut bilde eller link dersom dere har funnet noen fine oppskrifter :) Jeg har strikket en selebukse som jeg fant på nettsiden til nille. Har også lyst til å strikke vognteppe som man kan finne på samme side :)
 
Tenkte jeg skulle begynne nå :) lyst å strikke no søtt no:) ålreit å dele oppskrifter ja :)


<3 venter en vinterbebi <3

 
Har begynt å strikke en dress til an, har kjøpt garn til stolpose og skal strikke hentesett og ;) alle oppskriftene står i et mønsterhefte eg har i fra dalegarn!


Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flink som skal strikke så mye :) jeg er ikke en så erfaren strikker enda, så tenker jeg skal få den kommende bestemor til å strikke et hentesett :) jeg holder meg til litt enkle oppskrifter enn så lenge.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så flink som skal strikke så mye :) jeg er ikke en så erfaren strikker enda, så tenker jeg skal få den kommende bestemor til å strikke et hentesett :) jeg holder meg til litt enkle oppskrifter enn så lenge.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Agreed! er så mye fint jeg skulle ønske jeg hadde kunnet, men blir nok enkle her og å håpe på både mor og svigermor får lyst å strikke litt mere avansert å søtt :)


<3 venter en vinterbebi <3

 
Jeg har strikka et par ullgensere, lue.. Og tepper :)
 
Agreed! er så mye fint jeg skulle ønske jeg hadde kunnet, men blir nok enkle her og å håpe på både mor og svigermor får lyst å strikke litt mere avansert å søtt :)


<3 venter en vinterbebi <3

Det går faktisk ann å gå inn på "enkle oppskrifter" eller noe i den duren på garnstudio.no. Der har jeg funnet en del oppskrifter som ikke er altfor vanskelige :)
 
Jeg har begynt å hekle en "snekkerbukse" for en stund siden, har stoppet opp litt :p må gjøre den ferdig snart
 
Har begynt å strikke ett babyteppe:)
 
Har startet på en msriusdress. Lyst å hekle eller strikke et vognteppe og en pose :) vet ikke får se hva jeg rekker :p


____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
 
Det er bare å begynne å strikke så blir man bedre til det etterhvert ;) va ikke så flink for noen Mnd siden, men no føler eg at eg har begynt å få teken på det ;)


Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har strikket denne hjelmluen og skal begynne på omslagsjakken.

http://nostebarn.no/media/Oppskrifter_til_de_aller_minste.pdf

Hjelmluen var veldig grei å strikke (er ikke super flink og rask, men fikk det veldig greit til). I dag er jeg 12 uker på vei og skal montere den. En liten feiring med å få ferdig første babyplagg ;)

Liker at str er i nyfødt, de fleste er 0-3 mnd og erfaringen fra forrigemann er at det er alt for stort.
 
Jeg får ikke til å strikke grytelapper en gang! Dessuten har jeg null tålmodighet.
Synes det er utrolig imponerende hva andre tryller frem med strikkepinnene!


Termin januar 2015
 
Samme her!!
Jeg eier ikke tålmodighet til slikt! Og tro meg, jeg har prøvd mange ganger.
Har en venninne som er superflink, hun selger en del. Tenker bestille av henne.
Huff, det er skikkelig dumt! Men har heldigvis ei svigermor, men man vet jo aldri hvor lenge eller hvor mye hun orker å strikke!
 
Jeg strikker monsterbukse he he enten så blir det til gutten våres på 14 mnd eller den lille i magen spørs på hvor stor den blir pga bruker et tynnere garn en i oppskriften


❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️
 
Begynte på et teppe for mange mnd siden, men har ikke kommet lenger :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
 
Back
Topp