Strikking/hekling til lille i magen

Meg2019

Betatt av forumet
Dere som strikker /hekler
Har dere funnet noe fint dere skal lage ?

Jeg vil gjerne se plagg og farge valg ❤️
 
Jeg har såvidt startet på dette babyteppet i en litt lys grønnfarge
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180809-155420_Chrome.jpg
    Screenshot_20180809-155420_Chrome.jpg
    666,8 KB · Visninger: 58
Funnet litt fint allerede, men prøver å holde meg til jeg er ferdig med alle høst/vinterplaggene til jentungen :p
 
Jeg har kjøpt paelas strikkebok som tante skal få i gave haha. Kan desverre ikke strikke selv.
 
Holder på med en jakke i lime-grønt som er til min niese, hvis jeg klarer å få den ferdig før den blir for liten :hilarious:
Snapchat-1012435833.jpg

Når den er ferdig skal jeg begynne på dette babyteppet. IMG_20180811_232157.png
Og så må jeg jo hekle noe til frøkna til jul.
 
Jeg har såå lyst til å begynne å strikke til babyen, men vi er midt i flytte- og oppussingskaos, så det blir ikke akkurat prioritert nå. Jeg tror også jeg vil drøye det meste til etter ordinær UL. Jeg gleder meg til å strikke hentesettet, for det er grunnen til at jeg begynte å strikke for noen år tilbake, så jeg kunne lage hentesett til neste baby:chicken:
 
Jeg kan ikke strikke! Så jeg har lagt inn bestilling på denne hos min mamma :happy:
 

Vedlegg

  • kjappstrikka_1.jpeg
    kjappstrikka_1.jpeg
    372,6 KB · Visninger: 25
Jeg begynte på ei lita jakke i mønsteret Lille blomst fra nøstebarn til den ungen som jeg mistet i uke 15+0. Den skal jeg strikke ferdig, men ikke før jeg har kommet litt lenger. Se gjerne etter inspirasjon på ravelry hvis dere leter etter noe å strikke :)
 
Jeg har strikket en hvit body med lange ermer og grønne knapper :love017 Blir mye strikk fremover!
 
Har lyst til å strikke ca alt fra petiteknit.com, hehe..
 
Back
Topp