Strikketråden

Prøver så godt jeg kan å komme igang med et babyteppe i bomull til varme dager (lengter veldig etter de! [emoji295]️). Men med en unge som vil bæres konstant har jeg ikke kommer så langt[emoji23][emoji51]
20fad35fdd2ab3511823457e9e34ca39.jpg
 
Noen tips til hvilken heldress?
Nøstebarn sin er jo en klassiker (fra boka Strikk til nøstebarn), ellers fins det mange fine hos f eks Sandnesgarn. Syns de i tynn ull er de beste, ikke for tykke og passe lune.
 
Er snøløvgenseren vanskelig å strikke? Har til nå kun strikke med en farge [emoji1]
Jeg har strikket den. Du ser den her i tråden. Og det er min første gang. Har kun strikka 2 pannebånd før og det ene klarte jeg å vri [emoji14]

Syns den var grei å strikke. Holder på med nr 2 nå da :D Eldste må også få hehe
 
Jeg har strikket den. Du ser den her i tråden. Og det er min første gang. Har kun strikka 2 pannebånd før og det ene klarte jeg å vri [emoji14]

Syns den var grei å strikke. Holder på med nr 2 nå da :D Eldste må også få hehe

Ja, det var jo du som imponerte meg stort det[emoji1]
Hvordan synes du det er å strikke mønster? Ser ikke for meg at jeg klarer det [emoji85]
 
Ja, det var jo du som imponerte meg stort det[emoji1]
Hvordan synes du det er å strikke mønster? Ser ikke for meg at jeg klarer det [emoji85]
Den er kjempelett å lese den oppskrifta :D Ikke noe stress med den hvertfall. Har jo ikke prøvd andre enda da. For jeg skal også ha en slik genser [emoji23]
Tror du skal klare den fint jeg :D
 
Den er kjempelett å lese den oppskrifta :D Ikke noe stress med den hvertfall. Har jo ikke prøvd andre enda da. For jeg skal også ha en slik genser [emoji23]
Tror du skal klare den fint jeg :D

Lastet opp oppskriften nå, må si jeg ikke skjønte helt hvordan armene skulle på eller når og hvordan jeg byttet farge.. men som andre oppskrifter så blir det lettere å forstå underveis? [emoji51]
 
Lastet opp oppskriften nå, må si jeg ikke skjønte helt hvordan armene skulle på eller når og hvordan jeg byttet farge.. men som andre oppskrifter så blir det lettere å forstå underveis? [emoji51]
Jeg fant en video på youtube. Hjalp masse det :D
 
Har strikket alt utenom lua:)
Venter ei jente i slutten av mnden[emoji173]️ImageUploadedByBV Forum1493836066.726868.jpg
 
Back
Topp