Strikketråden vår :)

Den strikket jeg forrige gang ;) Kan være lurt å lage åpning til bilbelte, så kan du bruke den i bilen og ;)

Er kjempefin :)
Åh så lurt!!

-Taster fra appen-
 
Lurer på om jeg skal prøve meg på den... hmm kanskje begynne med sokker :p

-Taster fra appen-
 
Kjekt med en slik tråd, eg skal hvertfall strikke eit alpakkateppe, det e so deilig og mjukt å tulle rundt babyen:) so vil eg prøve å strikke noke klede og hekle:) kjenner det klør i fingrane til å begynne å forberede og planlegge alt til den lille:)
Jeg har hekla et alpakkateppe til sofaen vår, vil bare tipse om at alpakka loer/ røyter endel, og baby lett får det i munn og mellom fingre;) men kan jo være forskjell på hvilket garn du handler, men ville bare tipse om du ikke hadde prøvd før:D
 
Har netopp begynt å strikke, og babyteppet er i produksjon ;) Blir veldig enkelt, men forhåpentligvis så blir det bara :) Er bare en god følelse å ha laget noe til lille selv :)
 
Den strikket jeg forrige gang ;) Kan være lurt å lage åpning til bilbelte, så kan du bruke den i bilen og ;)

Er kjempefin :)
Ok. Små ikke så mye på oppskriften, men trodde den var sånn åpning... :oops: Blir å lage uansett. ;)
 
Ooops! :smiley-bounce022

*så ikke..., men trodde det var med sånn åpning...*

(akkurat kommet hjem fra nattevakt... :sleep011)
 
Her er ett sett jeg har strikket til bestevenninnen min ♥ Håper hun blir fornøyd ;) Skal få det på bleiekaken jeg skal lage når jeg skal holde babyshower for hun. Håper bare hun ikke føder før tiden, er litt seint ute :p
Så nydelig sett! Har du oppskrift?
 
åååh,jeg skal sy sååå masse!!!! må bare få en positiv test før jeg begynner ;) men kan øve meg på noen barselgaver først :):):) blir tante hva dag som helst nå :)
 
Strikket dette settet sist jeg var gravid, nå ligger det på lur til en liten prins. Om det blir her,image.jpg
eller hos noen andre i familien vil tiden vise.
 
image.jpg Disse går fort å strikke.
 
Strikketråd, O´lykke :D godt å se at det er flere som gjerne sitter med denne fine hobbyen :) tenker at det blir endel strikking fremover! Har en plan om å strikke vognteppen etterhvert.. også ønske meg bebyteppen hos svigermor siden det er litt kjedelig å strikke.. ;)
 
Jeg er allerede godt i gang med ett lappeteppe til den lille :) strikket i myyykt og deilig babygarn! Gleder meg vilt til jeg er ferdig
 
Her er ett sett jeg har strikket til bestevenninnen min ♥ Håper hun blir fornøyd ;) Skal få det på bleiekaken jeg skal lage når jeg skal holde babyshower for hun. Håper bare hun ikke føder før tiden, er litt seint ute :p
Det var veldig fint.
 
Back
Topp